• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
یک نانوای گلستانی خبرداد؛

اعلام دیرهنگام استفاده از سوخت جایگزین به نانوایی های گلستان

  • کد خبر : 15185
  • 25 دی 1401 - 14:12
اعلام دیرهنگام استفاده از سوخت جایگزین به نانوایی های گلستان
نانوای گلستانی از اطلاع رسانی دیرهنگام دستگاه های متولی برای چگونگی فعالیت نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: استفاده از سوخت جایگزین دو روز قبل اعلام شد که زمانی کمی برای نانوایی است.

حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: سال گذشته نیمی از واحدهای خبازی استان به مشعل گازوئیلی یا سوخت دوم مجهز شدند تا در صورت قطعی گاز از آن استفاده کنند.

این نانوای گلستانی افزود: دو روز پیش شرکت گاز در تماسی خواستار استفاده از سوخت جایگزین شد و اعلام کرد در صورت استفاده نانوایی ها از سوخت گاز، واحد صنفی آنها پلمپ می شود.

او با بیان این نکته که اعلام این مطلب در روز تعطیل دسترسی نانوایان به فنی کاران برای مشعل جایگزین را محدود کرد، افزود: بر همین اساس در روز گذشته برخی از واحدهایی که از سوخت گاز استفاده کردند توسط شرکت گاز بدون هیچ هماهنگی با حضور دستگاه قضا پلمپ شدند.

میرزایی با بیان این نکته که نانوایی از جمله مشاغلی است که در زمان بحران باید فعالیت بیشتری داشته باشند، یادآورشد: این بی نظمی بین دستگاه های مربوطه موجب اختلال در فعالیت و طولانی شدن صف های نانوایی شده است.

وی از اطلاع رسانی دیرهنگام دستگاه های متولی برای چگونگی فعالیت نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: در شب گذشته به نانواها ابلاغ شد از صبح زود تا ساعت ۱۴ که میزان مصرف مشترکان خانگی کمتر است پخت روزانه را انجام دهند و در صورت فعالیت این واحدهای صنفی در عصر با سوخت گاز، پلمپ خواهد شد.

این نانوای گلستانی در خصوص تامین سوخت جایگزین نانوایی های دوگانه سوز اظهارکرد: فرمانداری گرگان با همکاری شرکت نفت با تانکرهای مخصوص سوخت رسانی در حال تامین سوخت مورد نیاز واحد های خبازی است.

وی با بیان اینکه استفاده از گازوئیل برای پخت نان بر طعم آن اثر دارد و موجب نارضایتی مصرف کننده می شود، افزود: پیش بینی می شود در صورت تداوم سرما و افت فشار گاز در استان، واحدهای نانوایی برای پخت مجبور به استفاده سوخت جایگزین در روزهای آینده باشند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=15185
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.