• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان:

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان برگزار می شود

  • کد خبر : 36316
  • 13 اردیبهشت 1403 - 20:51
بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان برگزار می شود
یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان خبر داد و گفت: این رویداد ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش نویاب، مهرداد یزدی اظهار کرد: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان با عناوین نمایشگاهی تجهیزات، تاسیسات، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و کاشی، سرامیک، سنگهای تزئینی، چینی و شیرآلات بهداشتی و صنایع وابسته، درب و پنجره و ماشین آلات وابسته در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: صنعت نمایشگاهی موتور محرکه اشتغال و جهش تولید است که در شرایط حال، نمایشگاه های تخصصی به عنوان پیشانی تولید و تجارت محسوب شده و می توانند پیشرفت رونق تولید و چرخه صنعت را در تمامی حوزه ها حفظ کنند.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و فنی این حوزه با مشارکت تولید کنندگان مطرح کشوری از استان های گلستان، تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان به نمایش در خواهد آمد.

وی ادامه داد: ۴۰ درصد مشارکت کنندگان جدید و ۶۰ درصد آنان وفادار هستند و شرکت های معتبر در حوزه صنعت ساختمان محصولات خود را به نمایش می گذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان بستر سازی در راستای توسعه سرمایه گذاری های بخش صنعت ساختمان، ایجاد مثلث ارتباطی تخصصی بین مشارکت کنندگان، تولیدکنندگان، بازدید کنندگان، طراحان، سازندگان، برگزار کنندگان نمایشگاه ها را از جمله اهداف برگزاری این رویداد نام برد.

یزدی بیان کرد: اطلاع رسانی و دعوت از تجارخارجی از دو کشور ترکمنستان و تاجیکستان برای حضور و بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان و برگزاری جلسات و میزهای تجاری نیز در دست اقدام است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان از ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه سالجاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در بزرگراه گرگان-آق قال، روبروی فرودگاه گرگان و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای متخصصان و علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=36316
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.