نویاب رسانه تخصصی در حوزه کسب و کار و اقتصادی است و تلاش دارد با جریان سازی و رویدادهای رسانه ای به مطالبه گری، اطلاع رسانی و انعکاس دغدغه ها و تجربیات کسب و کارها بپردازد.
پایگاه اطلاع رسانی نویاب با نام «نویاب هیرکان» و با شماره ۸۹۱۲۹ در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.
مقدمه:
امروزه با گسترش مشاغل نوین در جامعه و تغییر سبک کسب و کارهای سنتی به مدرن، نقش استارت آپ ها و شرکت های فناور در جامعه پررنگتر از قبل شده و شاهد گرایش جوانان و نوجوانان به سمت این مشاغل هستیم.
بهبود خدمات و دسترس پذیری بیشتر تولیدات برای مشتریان در کنار افزایش اشتغال، باعث شده کسب و کارهای جدید طرفداران زیادی هم در جامعه بخصوص کشور ما داشته باشند.
با این حال یکی از مشکلات و نقاط ضعف این کسب و کارها ضعف در مسیر اطلاع رسانی و تبلیغات و نداشتن استراتژی مشخص در این حوزه است و همین مساله باعث عدم معرفی درست شرکت ها، شکست آن ها، هدر رفت سرمایه ها و همچنین ناامیدی برخی فعالان این حوزه شده است.
هدف:
هدف شبکه اطلاع رسانی کسب و کارهای نوین، استفاده از تجربه و توان فنی خود در زمینه رسانه و تبلیغات و به کار گیری ارتباطات گسترده خود با رسانه های موثر کشوری و استانی (خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی، روزنامه ها و نشریات محلی) برای ایجاد بستر تخصصی و موثر اطلاع رسانی در حوزه شرکت های فناوراست.
به عبارت دیگر یک زیرساخت رسانه ای کشوری با ضریب نفوذ گسترده در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد می شود تا کسب و کارهای نوین و همچنین شرکت های حوزه فناوری و استارتاپ ها بتوانند ضمن فرا دیدن آموزش های کلیدی از تیم اجرایی و پشتیبانی نویاب برای معرفی خود، توانمندی ها، تولیدات، انعکاس برنامه های شرکت، طرح های توسعه و همچنین دستاوردهای نوین خود بهره بگیرند.
مخاطبان:
مهمترین مخاطب «نویاب» فعالان حوزه کسب و کار بخصوص کسب و کارهای نوین شناخته می شود اما می توان آن ها را به دسته بندی های زیر تقسیم کرد:
صاحبان کسب و کار و صاحبان ایده
مدیران دستگاه های دولتی مرتبط و نماینده های مجلس
فعالان اقتصادی، تولیدی و حامیان مالی
کارشناسان و جامعه دانشگاهی
جامعه مخاطب کسب و کارها به صورت عام، کل جامعه
نویاب تلاش دارد در جریان رسانه ای خود ضمن تدوین استراتژی های خاص برای هر مخاطب حلقه واصلی باشد بین نیازهای این مخاطبان.
کسب اطلاعات بیشتر از طریق جدول زیر: