• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی خلع ید شد

  • کد خبر : 7358
  • 12 تیر 1401 - 9:11
۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی خلع ید شد
شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک و نواحی صنعتی خلع ید شده به این ترتیب آمادگی واگذاری به سرمایه گذار جدید را داریم.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: ۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک و نواحی صنعتی خلع ید شده و آمادگی واگذاری به سرمایه گذار جدید را داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: تلاش می‌شود این اراضی به افرادی واگذار شود که قصد توسعه تولید داشته باشند.

وی با بیان این نکته که در سال گذشته ۱۴۰ فقره واگذاری زمین داشتیم، گفت: در این مدت ۶۵ هکتار زمین به بخش خصوصی واگذارشده که پیش بینی سرمایه گذاری در این بخش ۱۹۲ میلیارد تومان است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، پیش بینی می‌شود به محض فعالیت این واحدهای صنعتی دوهزار و ۱۹۸ نفر مشغول به کار شوند.

وی از واگذاری ۲۶ واحد کارگاهی کوچک با هدف توسعه صنعت در استان خبر داد و گفت: احداث این واحدهای کارگاهی ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری، منجر به رشد سرمایه گذاری خُرد می‌شود.

شهمرادی با بیان اینکه برخی از زمین‌های شهرک صنعتی در گذشته فاقد سند بود، افزود: بندرترکمن یکی از این شهرک‌های صنعتی است که پس از ۱۸ سال با کمک دادگستری استان، سند ۵۰ هکتار از اراضی آن صادر شد.

وی احیای واحدهای راکد و خلع ید زمین‌های بلااستفاده در اختیار برخی صاحبان صنایع را به عنوان برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری یاد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با بیان اینکه تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان در حال حاضر زیر ۵۰ درصد فعالیت دارند، افزود: تلاش می‌کنیم تا ظرفیت تولید این صنایع افزایش یابد.

وی انتقال برق به منطقه ویژه اقتصادی اترک را یک ضرورت برشمرد و گفت: سال هاست که قرار است خط انتقال از نیروگاه علی آباد کتول به این منطقه کشیده شود اما تاکنون میسر نشده است.

شهمرادی در خاتمه یادآور شد: شرکت برق منطقه‌ای مازندران یک بخشی از خط انتقال را به مناقصه گذاشته و ۲۲ میلیارد تومان تاکنون برای این خط انتقال پرداخت کردیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این اقدام تسهیل شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=7358
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.