به گزارش نویاب رضا اسدی فرد در نخستین روز استیج G-forum نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، اظهار کرد: بسیاری از بازاریابهای جنرال توجهی به بازارسازی ندارند و اولویت های بازاریابی محصولات هایتک را نمی شناسند.
وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان از همان ابتدا باید محصول خود را با دید بین المللی تولید کنند چرا این روند در طراحی محصول نیز تاثیرگذار است.
اسدی فرد خاطرنشان کرد: شرکت ها تنها به رسیدن به مرحله فروش فکر می کنند، در حالی که تنها رسیدن کافی نیست.
او افزود: عمده سیاستهای حمایتی فعلی این گونه است که شرکتها را رشد دهیم تا خودشان مستقل جلو بیایند، اما باید توان شرکتها را هم در نظر بگیریم.
مدیر مرکز شرکتهای دانشبنیان در معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در مورد اهمیت بازاریابی تخصصی در حوزه دانشبنیان گفت: بسیاری از بازاریابهای جنرال توجهی به بازارسازی ندارند و اولیات بازاریابی محصولات هایتک را نمیدانند.
او در مورد تولید محصولات ملی و رسالت آن توضیحاتی داد و گفت: به عنوان یک رسالت ملی باید حواسمان به تصویر ملی که از خودمان نشان می دهیم باشد، زیرا غیر از صدمه به خودمان، به هم وطن و دیگر کسب و کارهای ملی آسیب می زنیم.