• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

بازاریابی تخصصی چالش صادرات شرکت دانش بنیان است

  • کد خبر : 5707
  • 20 اردیبهشت 1401 - 21:45
بازاریابی تخصصی چالش صادرات شرکت دانش بنیان است
اسدی فرد، مدیر مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان در معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: بازاریابی تخصصی در حوزه دانش‌بنیان یکی از چالش های صادرات این حوزه است.

به گزارش نویاب رضا اسدی فرد در نخستین روز استیج G-forum نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، اظهار کرد: بسیاری از بازاریاب‌های جنرال توجهی به بازارسازی ندارند و اولویت های بازاریابی محصولات های‌تک را نمی شناسند.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان از همان ابتدا باید محصول خود را با دید بین المللی تولید کنند چرا این روند در طراحی محصول نیز تاثیرگذار است.

اسدی فرد خاطرنشان کرد: شرکت ها تنها به رسیدن به مرحله فروش فکر می کنند، در حالی که تنها رسیدن کافی نیست.

او افزود: عمده سیاست‌های حمایتی فعلی این گونه است که شرکت‌ها را رشد دهیم تا خودشان مستقل جلو بیایند، اما باید توان شرکت‌ها را هم در نظر بگیریم.

مدیر مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان در معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در مورد اهمیت بازاریابی تخصصی در حوزه دانش‌بنیان گفت: بسیاری از بازاریاب‌های جنرال توجهی به بازارسازی ندارند و اولیات بازاریابی محصولات های‌تک را نمی‌دانند.

او در مورد تولید محصولات ملی و رسالت آن توضیحاتی داد و گفت: به عنوان یک رسالت ملی باید حواسمان به تصویر ملی که از خودمان نشان می دهیم باشد، زیرا غیر از صدمه به خودمان، به هم وطن و دیگر کسب و کارهای ملی آسیب می زنیم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5707
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.