• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

فعالیت هزار و ۵۵۰ خودروی عمومی برای جابه‌جایی مسافران نوروزی در گلستان

  • کد خبر : 34403
  • 28 اسفند 1402 - 9:22
فعالیت هزار و ۵۵۰ خودروی عمومی برای جابه‌جایی مسافران نوروزی در گلستان
مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: هزار و ۵۵۰ دستگاه خودروی عمومی شامل ۸۰۰ تاکسی، ۶۰۰ مینی‌بوس و ۱۵۰ اتوبوس، مسافران نوروزی استان را برای سفرهای برون‌شهری و بین استانی جابه‌جا می‌کنند.
به گزارش نویاب به نقل از ایرنا، عادل مصدقی اظهار کرد: برای افزایش ایمنی در تردد، خط کشی ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان برای ارایه خدمت به مسافران نوروزی، افزود: ۳۰ گشت راهداری با ۱۷۵ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین همزمان با تعطیلات نوروز در راه‌های استان مستقر هستند .

مصدقی یادآور شد: در این ایام همچنین ۲۷ راهدارخانه و اداره شهرستانی و ۲۱ مجتمع خدماتی نیز برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی بکارگیری می‌شود.

وی با اشاره به آغاز به کار پویش «ایمنی چشم به راهیم» با هدف ایمنی و آرامش و امنیت عبور و مرور مسافران نوروزی و کاهش تلفات جاده‌ای گفت: محل برگزاری این پویش در گلستان، مجتمع خدماتی امام رضا(ع) در ورودی بندرگز از سمت مازندران است.

به گفته مصدقی، این پویش به عنوان مکانی برای استراحت رانندگان درنظر گرفته شده تا پس از رانندگی، ضمن استراحت به همراه خانواده، از برنامه فرهنگی و سایر امکانات رفاهی تدارک دیده شده در این مجتمع بین راهی استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده ارایه آخرین وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ای است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=34403
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.