• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرصادرات شرکت بانیار پلیمر گنبدکاووس:

آموزش های اتاق آینده در تجارت بین الملل به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد

  • کد خبر : 17245
  • 15 اسفند 1401 - 13:41
آموزش های اتاق آینده در تجارت بین الملل به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد
مدیر صادرات شرکت بانیار پلیمر گنبدکاووس گفت: آموزش های اتاق آینده در تجارت بین الملل به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد

امید کوکبی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: هر چند ماه یکبار قوانین صادرات و تجارت تغییر پیدا می کند و اعضای اتاق بازرگانی باید نسبت به این تغییرات به روز باشند.

مدیر صادرات شرکت بانیار پلیمر گنبدکاووس افزود: خیلی از مواقع این تغییرات زیاد، باعث سردرگمی برای ما می شود و اتاق بازرگانی باید آنچه را که در حوزه قانون وجود دارد به روز در اختیار صنعتگران بگذارد.

کوکبی با تاکید بر اینکه کارخانه ها و تولید کننده ها بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید و کار تخصصی خود می گذارند، افزود: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده تولید کننده و فعالان اقتصادی می تواند گام های خوبی در جهت رفع موانع و مشکلات و رایزنی با دولت بردارد.

وی تصریح کرد: اعضای اتاق بازرگانی تجربه های ارزشمندی در حوزه اقتصاد دارند و باید با ارتباطات مستمر با بدنه دولت مشکلات تولید و اقتصاد را مطرح و آن ها را کاهش دهند.

کوکبی در خصوص تقویت مدیران جوان ادامه داد: وجود کارگروه و کمیته های مختلف جهت آموزش نیروهای جوان و تبدیل آن ها به مدیران آینده یکی دیگر از کارهای مهم اتاق بازرگانی است.

وی گفت: در استان گلستان نیرو و مدیران جوان و مشتاقی وجود دارد که در زمینه های تولید و صنعت انرژی بالایی دارند و باید در مسیر درست هدایت شوند.

کوکبی با تاکید بر افزایش روابط اتاق بازرگانی با کشورهای همسایه افزود: وقتی این ارتباطات افزایش پیدا کند و شبکه های گسترده روابط ایجاد شود می توان به آینده اقتصاد و فعالیت های تجاری در گلستان امیدوار بود.

مدیر صادرات شرکت بانیار پلیمر گنبدکاووس تصریح کرد: ارتباطات گسترده با کشورهای خارجی باعث می شود مشکلات مربوط به تراکنش های مالی، اسناد و مدارک و قوانین جدید کشورها با مشکلات کمتری همراه باشد.

کوکبی با تاکید بر تشکیل کارگروه های جوان در اتاق بازرگانی افزود: آموزش های نوین راه حل مناسبی برای عملکرد بهتر نیروهای جوان است و از آموزش می توان به عنوان بازوی قوی در جهت هر چه بهتر بردن اهداف نام برد.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17245
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.