• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

۴۰ درصد تولیدات گلستان توسط اعضای «ائتلاف اتاق گلستان» انجام می شود

  • کد خبر : 17217
  • 15 اسفند 1401 - 14:10
۴۰ درصد تولیدات گلستان توسط اعضای «ائتلاف اتاق گلستان» انجام می شود
رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی استان توسط گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان صورت می گیرد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: اتاق بازرگانی علاوه بر مشاور سه قوه در برخی کارگروه ها عضو است که متاسفانه حق رای در هیچ یک از آنها را ندارد.

رئیس سایق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان مخالفت شورای نگهبان را علت نداشتن حق رای اتاق بازرگانی در برخی کارگروه های تخصصی دانست و افزود: وظیفه اصلی اتاق بازرگانی بهبود کسب و کار است با اینحال برخی محدودیت ها همواره امکان حضور پررنگ و تاثیرگذار این تشکل خصوصی را در بسیاری از کرسی ها نمی دهد.

وی شرایط گلستان ظرف چهار سال اخیر در حوزه سرمایه گذاری را مناسب ارزیابی کرد و گفت: چون شرایط اقتصادی کشور سخت است برخی از مزیت ها هم دیگر در چنین موقعیتی به خوبی دیده نمی شود.

او گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان را مجموعه افرادی موفق، دارای دانش و تجربه کافی در حوزه اقتصاد برشمرد و اضافه کرد: خوشبختانه در این گروه افرادی هستند که ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی استان توسط آنها انجام شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: بهتر است رای دهندگان این نکته را در نظر بگیرند که به افراد منتخب در هیات نمایندگان این‌ کرسی اتاق بازرگانی است که ارج می دهد یا اینکه عکس موضوع برای افراد حاکم است.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17217
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.