• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان:

منتخبین اتاق بازرگانی دارای بینش تخصصی باشند

  • کد خبر : 17141
  • 15 اسفند 1401 - 14:11
منتخبین اتاق بازرگانی دارای بینش تخصصی باشند
مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان گفت: منتخبین اتاق بازرگانی باید در حوزه کلان اقتصاد کشور صاحب نظر و همچنین دارای بینش تخصصی باشند.

آتا نفس رودی در گفتگو با خبرنگار نویاب با اشاره به نقش اتاق بازرگانی در اقتصاد کشور، اظهار کرد: تربیت افراد توانمند، متعهد و پایبند به اخلاق در کار و همچنین آگاه به امور کشور از مهمترین حوزه های فعالیت اتاق بازرگانی است.

مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان افزود: در قانون اساسی اتاق بازرگانی نماینده بخش خصوصی در حوزه اقتصاد است و از جایگاهی برخوردار است که می تواند به سه قوه مشورت دهد.

وی ادامه داد: مهمترین رسالت اتاق استفاده حداکثری از امکانات و مزایای نسبی داخل کشور است تا منجر به رشد و توسعه اقتصادی و کسب درآمدهای ارزی حاصل از صادرات تولیدات غیرنفتی باشد.

رودی گفت: همچنین این نهاد می تواند منعکس کننده مشکلات بخش صنعت، معدن و کشاورزی باشد و در کمیسیون های تخصصی به عنوان کارشناسان وزارتخانه ها، نقش عالی را در اقتصاد ایفا کند.

به باور این فعال اقتصادی، منتخبین اتاق های بازرگانی باید افراد توانمند، آگاه و آشنا به امور کشور، متعهد به اخلاق در کار باشند ضمن اینکه بازرگانی و صنعت را به صورت واقعی لمس کرده و در حوزه کلان اقتصاد کشور صاحب نظر و همچنین دارای بینش تخصصی باشند.

وی با تاکید به اینکه برای مطالبه گری بهتر در سطح کلان،  داشتن اطلاعات کامل در حوزه تخصصی نیاز است، بیان کرد:  بسیاری از اطلاعات برای برنامه ریزی اقتصادی کشور به صورت کامل در این نهاد وجود دارد و باید برای تمام اعضا به اشتراک گذاشته شود تا همه فعالان اقتصادی با داده های مساوی و هم تراز بتوانند نقش خود در بخش خصوصی ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17141
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.