• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان:

آشنایی کامل «ائتلاف اتاق گلستان» با شرایط استان گلستان

  • کد خبر : 17221
  • 15 اسفند 1401 - 14:08
آشنایی کامل «ائتلاف اتاق گلستان» با شرایط استان گلستان
مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان گفت: بهترین حالت برای حل مشکلات صنایع تعامل اتاق بازرگانی با دولت است چرا که در این صورت  این مساله باعث ماندگاری مجموعه صنعت استان و توسعه آن می شود.

ابوالقاسم کرد در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: در وضعیتی که دولت با مشکلات زیادی مواجه است تفکری می تواند مشکلات بخص خصوصی را حل کند که در تعامل با دولت باشد.

مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان با تاکید براینکه بهترین حالت برای حل مشکلات صنایع تعامل اتاق بازرگانی با دولت است، افزود: این مساله یقینا باعث ماندگاری مجموعه صنعت استان و توسعه آن می شود.

او با بیان اینکه اعضای گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان با شرایط استان آشنایی کامل دارد، اضافه کرد: تلاش این مجموعه توسعه اقتصاد استان و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و توسعه بازرگانی استان است.

وی معتقد است: گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان جایگاه خوبی در حوزه تولید و بازرگانی دارند بنابراین به طور قطع باعث افزایش ارزش افزوده تولید در استان خواهند شد.

کرد ایجاد زیرساخت در حوزه صنعت را یک ضرورت برای رونق تولید استان دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد تا در حد توان این خواسته صنعتگران را پیگیری کرد و در راستای رشد اقتصادی گلستان از هیچ کمکی در جایگاه اتاق بازرگانی مضایقه نکنیم.

شایان ذکر است، ابوالقاسم کرد از گروه صنعت به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17221
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.