• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3
مدیرعامل شرکت نساجی راد اترک:

دولت اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کند

  • کد خبر : 17171
  • 14 اسفند 1401 - 15:34
دولت اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کند
مدیرعامل شرکت نساجی راد اترک گلستان گفت: اقتصاد ایران باید از سلطه دولت خارج و به بخش خصوصی واگذار شود و اتاق بازرگانی در این واگذاری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: اتاق بازرگانی بزرگترین نهاد بخش خصوصی است که می تواند پیگیر مشکلات فعالان افتصادی باشد.

مدیرعامل شرکت نساجی راد اترک گلستان افزود: بخش خصوصی بازوی توسعه کشور محسوب می شود و دولت باید در این راستا برای سرمایه گذاران نقش تسهیلگر و حمایتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی بازوی توسعه کشور محسوب می شود، یادآورشد: دولت باید در راستا رفع موانع پیش روی بخش خصوصی نقش تسهیلگر و حمایتی داشته باشد و اصل امور را به آنها واگذار کند.

صفوی ادامه داد: واحدهای تولیدی با ظرفیت های بسیار مناسبی در استان فعال هستند اما هرکدام با چالش های فراوانی درگیر هستند که دغدغه های زیادی برای آنها ایجاد کرده و مانع فعالیت اصلی یعنی تولید شده است.

مدیرعامل شرکت نساجی راد اترک گلستان با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید نسبت به گذشته پویاتر و با جدیت بیشتردر رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی فعالیت کند، خاطرنشان کرد: اتاق باید در جهت رفع معضلاتی چون رفع ممنوعیت های صادراتی، رفع تعهدات ارزی، مسائل مالیاتی و گمرکی که فعالان اقتصادی هر روزه با آن مواجه بوده اقدامی جدی تر داشته باشد.

وی در خاتمه افزود: اقتصاد ایران باید از سلطه دولت خارج و به بخش خصوصی واگذار شود و اتاق بازرگانی در این واگذاری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

شایان ذکر است، سعید صفوی از گروه بازرگانی به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17171
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.