• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز:

اتاق بازرگانی بهترین فرصت برای پیگیری و حل مطالبات بخش خصوصی است

  • کد خبر : 17182
  • 14 اسفند 1401 - 15:24
اتاق بازرگانی بهترین فرصت برای پیگیری و حل مطالبات بخش خصوصی است
مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز گفت: بخش خصوصی هم در مطالبه گری ضعیف شده لذا باید سمن های قوی برای بررسی موضوعات و پیگیری امور ایجاد شود و برای این امر اتاق بازرگانی بهترین و موثرترین تشکل است.

منصور قدیمی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: دولت در شرایط کنونی به گونه ای به بخش خصوصی نگاه می کند که آن ها ناتوان بوده و به کمک نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز افزود: آیا کسانی که کارآفرین بوده و مجموعه های تولیدی بزرگ دارند ناتوان هستند؟ مسلماً اینگونه نیست.

وی ادامه داد: بخش خصوصی نیازمند بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت‌ها از جمله آب، گاز، انرژی و وضع قوانین مالی و کارگری است.

قدیمی گفت: اگر بسترسازی انجام شود دولت در جایگاه خودش یعنی در حوزه نظارتی قرار گرفته و بخش خصوصی هم به فعالیت خود خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: اقتصاد موجود زنده بوده و خودش را تامین و ترمیم می‌کند و هر چه در آن دخالت شود اغراض ناخواسته ایجاد شده و واحدهای نظارتی متعددی تشکیل می‌شود که انتها ندارد لذا باید در جایی تصمیم بگیریم که به بخش خصوصی اعتماد کرده و بسترهای لازم را فراهم کنیم.

عضو اتاق بازرگانی گرگان عنوان کرد: بخش خصوصی هم در مطالبه گری ضعیف شده لذا باید سمن های قوی برای بررسی موضوعات و پیگیری امور ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت پارس ایده سبز اتاق بازرگانی را نهادی توانمند برای مطالبه گری دانست و پیشنهاد داد: باید از ظرفیت کل اعضای اتاق در کمیسیون‌های تخصصی مختلف استفاده کنیم.

شایان ذکر است، منصور قدیمی از گروه صنعت به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17182
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.