• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
مدیرعامل شرکت داروسازی رشد دانه گرگان مطرح کرد؛

چاره جویی برای مشکلات اقتصادی با استفاده از نیروهای جوان

  • کد خبر : 17685
  • 18 اسفند 1401 - 11:11
چاره جویی برای مشکلات اقتصادی با استفاده از نیروهای جوان
مدیرعامل شرکت داروسازی رشد دانه گرگان گفت: اتاق بازرگانی با توجه به افراد جوان و تازه نفس، می تواند برای توسعه و پیشبرد توسعه استان تلاش کرده و برای مشکلات اقتصادی و غیره چاره جویی کند.

حسن شریعت در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: در اتاق های بازرگانی از جمله اتاق گرگان، باید نیروهای جوانان و تحصیل کرده بکارگیری شوند.

مدیرعامل شرکت داروسازی رشد دانه گرگان افزود: در ائتلاف اتاق گلستان، تنها پنج نفر از هیئت نمایندگان فعلی بوده و بقیه افراد تازه نفس و جدید هستند که می توانند به اتاق کمک کنند.

وی بیان کرد: این افراد، توانمند و موفق بوده و بهتر می توانند در کنار افراد باتجربه، اتفاقات خوبی را برای استان رقم بزنند.

شریعت ادامه داد: اتاق بازرگانی در شورای گفتگوی می تواند، حرف بخش خصوصی را زده و مسائل و مشکلات و خواسته های آن ها را پیگیری کند.

مدیرعامل شرکت داروسازی رشد دانه گرگان عنوان کرد: اتاق بازرگانی می تواند برای توسعه و پیشبرد توسعه استان تلاش کرده و برای مشکلات چاره جویی کند.

وی گفت: اعضای ائتلاف اتاق گلستان با وجود بهترین ها، هم می توانند امر در تولید و هم صنعت و بازرگانی (صادرات و واردات) موثر باشند.

شایان ذکر است، حسن شریعت از گروه معدن به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17685
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.