• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4
رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان:

هجدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی زمینه ارتقا صنعت کشاورزی استان است

  • کد خبر : 10137
  • 04 مهر 1401 - 10:14
هجدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی زمینه ارتقا صنعت کشاورزی استان است
رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان، گفت: هجدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی می تواند زمینه ارتقا صنعت کشاورزی استان باشد.

مریم برزنونی در گفتگو با خبرنگار نویاب نمایشگاه کشاورزی را برگ برنده ای برای استان دانست و اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی جزو بهترین نمایشگاه های کشور محسوب می شود.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: همواره در این نمایشگاه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان زیادی شامل تولید کنندگان، تامین کنندگان، وارد کنندگان تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی از سراسر کشور حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور کشاورزان است تا با تولیدکنندگان ادوات کشاورزی آشنا شده و نیازهای خود را به آنها انتقال دهند.

او ضمن یادآوری این مطلب که این رویداد یک فرصت انتقال دانش و تجربه بین کشاورز و تولیدکننده است، افزود: نمایشگاه ملی ماشین آلات کشاورزی می تواند زمینه ارتقا صنعت کشاورزی استان باشد و این در واقع یک بُرد دوطرفه برای صنعت کشاورزی است.

برزنونی ادامه داد: جلسات متعددی با شرکت نمایشگاه ها برگزار می کنیم و تلاش ما بر این است تا ادواتی در نمایشگاه حضور پیدا کنند که با سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی همخوانی داشته باشد به عنوان مثال استفاده از فناوری‌های نوین، استفاده از ادوات و ماشین های توسعه کشاورزی و حفاظتی از اولویت های ماست.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان افزود: در خصوص مدیریت مصرف نهاده و تکنولوژی مدرن ماشین و ادوات و در حوزه تجهیزات آبیاری، تلاش ما به استفاده از شرکت هایی با استانداردهای لازم و دارای تاییدیه فنی است.

وی در خاتمه یادآور شد: هدف از برگزاری نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، فراهم سازی بستر مناسب برای بازدید کشاورزان از فروشگاه‌ها است تا آنها بتوانند تجهیزات مناسب و استانداردی خریداری کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=10137
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.