• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
یک فعال اقتصادی:

شرکت شهرک های صنعتی گلستان چوب لای چرخ صنایع تولیدی می گذارد

  • کد خبر : 9785
  • 22 شهریور 1401 - 11:25
شرکت شهرک های صنعتی گلستان چوب لای چرخ صنایع تولیدی می گذارد
مدیرعامل شرکت فراورده های بتونی فرهنگ بهسازه گرگان گفت: شرکت شهرک های صنعتی گلستان به جای حمایت از صنایع چوب لای چرخ واحدهای تولیدی می گذارد.

شهریار حاجیلری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی گلستان به عنوان متولی واحدهای تولید کننده در ناحیه های صنعتی هیچ کاری انجام نمی دهد.

مدیرعامل شرکت فراورده های بتونی فرهنگ بهسازه گرگان با بیان این نکته که شرکت شهرک های صنعتی گلستان همه این مشکلات صنایع را به حال خودش رها کرده، افزود: نمی دانم بابت چه چیزی این شرکت از واحدهای تولید کننده هزینه دریافت می کند.

حاجیلری افزود: به نظرم اگر شرکت شهرک های صنعتی وجود هم نداشته باشد خللی در روند فعالیت واحدهای تولیدی ایجاد نمی شود چراکه به معنای واقعی کلمه این دستگاه کاری انجام نمی دهد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه در ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) امکاناتی وجود ندارد، ادامه داد: آب در ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) کردکوی نداریم و باید هر روز با تانکر آب خریداری کنیم.

حاجیلری با اشاره به اینکه ماهانه ۳۰ میلیون تومان آب برای واحد تولیدی ما خریداری می شود، افزود: گازوئیل به ما تعلق نمی گیرد و وضعیت برق هم که شرایط مناسبی ندارد، هزینه گاز برای ما در هر دوره ۱۲۰ میلیون تومان برآورد می شود و به هیچ عنوان شرکت گاز نمی پذیرد تعرفه گاز را در ناحیه صنعتی آزاد محاسبه نکند. با این شرایط، کار در بخش تولید دشوار است.

مدیرعامل شرکت فراورده های بتونی فرهنگ بهسازه گرگان با بیان این نکته که امکاناتی در ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) نداریم، افزود: در این ناحیه صنعتی واحدهای تولیدی به صورت خود جوش باید مشکلاتشان را رفع کنند به عنوان مثال خیابان کشی و آسفالت، تعمیرات برق معابر و حمل آب و هزینه های آن بر عهده واحدهای تولیدی است.

حاجیلری توسعه بخش صنعت را یکی از نیازهای این واحد تولیدی برشمرد و گفت: دو واحدتولیدی غیرفعال در مجاور شرکت ما قرار دارد که درمصادره بانک است و به رغم تلاش و پیگیری فراروان هنوز موفق به خرید این فضا نشدیم.

وی خواستار خرید این املاک با قیمت کارشناسی شد و اضافه کرد: ۱۵ سال است که از این واحد تولیدی قسطی دریافت نشده و با این حال بانک با مانع تراشی آن را واگذار نمی کند.

این فعال اقتصادی از مشکلات حقوقی و وجود معارض در زمین های ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه شرکت ما هزینه زمین را دو بار پرداخت کرده اما به دلیل مشکلات حقوقی هنوز سند برای ما صادر نشده و همین مساله باعث مشکلات زیادی در دریافت تسهیلات شده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9785
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.