• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
سرپرست اداره کل پست گلستان خبرداد؛

هوشمندسازی خدمات پستی گلستان | از ظرفیت دانش بنیان استفاده می شود

  • کد خبر : 6512
  • 16 خرداد 1401 - 16:25
هوشمندسازی خدمات پستی گلستان | از ظرفیت دانش بنیان استفاده می شود
سرپرست اداره کل پست گلستان از هوشمندسازی خدمات پستی در استان خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان از اواخر سال گذشته انتقال و قبول مرسوله به صورت هوشمند انجام می‌شود.

حسن ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: اداره پست گلستان در راستای افزایش رضایت مشتری، انتقال و قبول مرسوله فروشگاه‌هایی با ترافیک بالای ارسال را به صورت هوشمند انجام می‌دهد.

سرپرست اداره کل پست گلستان ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر استفاده از ظرفیت دانش بنیان از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تلاشمان بر این است تا ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش هزینه ها، از پتانسیل شرکت های دانش بنیان هم استفاده شود.

وی ضمن اشاره به ظرفیت بالای بسته‌های ارسالی از گلستان به سایر استان‌ها، اضافه کرد: در این راستا اداره پست استان، وب سرویسی را در اختیار فروشگاه‌هایی با ترافیک بالای ارسال قرار داد تا در محل فروشگاه همزمان با صدور فاکتور، بارکد پستی نیز درج شود.

ایزدپناه ادامه داد: با توجه به وب سرویسی که بین سایت فروشگاه و پست برقرار است به محض درج بارکد پستی، در همان لحظه سفارش دهنده پیامکی، مبنی بر ارسال مرسوله دریافت می‌کند.

سرپرست اداره کل پست گلستان به استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه اشاره کرد و گفت: برای تسریع در فرایند پست با یک شرکت دانش بنیان قرارداد منعقد شده تا با استفاده از وب سرویس، ارسال بسته پستی را یک مرحله به جلو بیاندازند.

وی با تأکید بر اینکه افزایش سرعت عمل، کیفیت و هوشمندی خدمات را به دنبال دارد، افزود: گذشته از افزایش سرعت خدمات، این اقدام منجر به کاهش هزینه پست، برای افراد می‌شود.

سرپرست اداره کل پست گلستان در خاتمه یادآورشد: مطابق روش قدیم باید مرسوله تحویل اداره می‌شد و پس ازتائید آن، بسته ارسال می‌شد درحالی که اکنون بدون درگیر شدن نیروی انسانی بسته در زمان کوتاه‌تری به دست مشتریان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=6512
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.