• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

تنها ۱۰درصد از جامعه کارگری گلستان عضو خانه کارگر هستند

  • کد خبر : 4600
  • 17 فروردین 1401 - 16:48
تنها ۱۰درصد از جامعه کارگری گلستان عضو خانه کارگر هستند
دبیراجرایی خانه کارگر گلستان گفت: در حال حاضر ۱۳هزار نفر در خانه کارگر دارای کارت شناسایی و کد عضویت هستند اما این رقم تنها ۱۰ درصد جامعه کارگری استان را تشکیل می دهد .

غلامرضا طالبا در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳هزار کارگر عضو این خانه هستند که کارت شناسایی و کد عضویت دارند اما با این وجود این مجموعه تنها ۱۰ درصد کارگران استان را تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اساسی خانه کارگر در سال جدید اطلاع رسانی و تبلیغات برای افزایش ۱۰۰ درصدی اعضای این خانه است، تا بتوانیم برنامه های بهتر و خدمات مناسب تری را به جامعه کارگری استان ارائه دهیم.

طالبا گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری دیگر نهادها شرایط بهتری را برای جامعه کارگری استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به خدمات متنوعی که این خانه برای کارگران ارائه می دهد، افزود: برنامه های مختلفی را برای اعضای این مجموعه در نظر گرفته ایم که از آن جمله می توان به برگزاری کلاس های آموزشی رایگان متناسب با نیاز جامعه کارگری در ۳۰۰ رشته به صورت آنلاین، برگزاری کلاس های آموزشی حضوری، فراهم آوردن استراحتگاهی در سراسر کشور تا کارگران بتوانند با ۸۰ درصد تخفیف در شهرهای توریستی کشوراز آن بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین قراردادهایی با مراکز درمانی داریم که با کارت خانه کارگر می توانند از تخفیف ۱۰ تا۲۵ درصدی بهره مند شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ادامه داد: بیمه تکمیلی درمان از دیگر مواردی است که در این مجموعه تلاش کردیم برای اعضای خانه فراهم سازیم و افراد می توانند به صورت انفرادی یا گروهی از آن استفاده کنند.

طالبا با بیان اینکه تمام کارگران بیمه شده در بخش دولتی و خصوصی می توانند به عضویت خانه کارگر درآیند، افزود: خدمات دیگری نیز در این مجموعه برای اعضا وجود دارد که افراد می توانند با مراجعه به سایت خانه کارگر از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: عضویت در این مجموعه به دو صورت حضوری و مجازی از طریق سایت خانه کارگر انجام می شود.

دبیر اجرایی خاننه کارگر گلستان در خاتمه یادآور شد: کارگرانی که بیمه نسیتند، می تواند به عنوان هوادار عضو خانه کارگر از خدمات آن به مدت یکسال بهره مند شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4600
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.