• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
با حضور هیات مدیره و مدیرعامل بانک رقم خورد؛

حمایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا از صنایع گلستان

  • کد خبر : 36676
  • 20 اردیبهشت 1403 - 22:26
حمایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا از صنایع گلستان
مدیر عامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا گفت: این بانک آمادگی دارد در قالب سرمایه در گردش، تسهیلات و اعتبار پرداخت کند تا مسئولیتی که در قبال تولید دارد به نحو احسن انجام شود.

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، در حاشیه سفر هیأت مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا به گلستان، محمد قضایی، مدیر عامل با همراهی روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از شهرک صنعتی علی آباد کتول بازدید کرد.

قضایی در این بازدید اظهار کرد: دلیل اینکه گلستان را برای حضور انتخاب کرده ایم این است که صنایع مختلفی در این استان وجود دارد که نیاز به تأمین مالی دارند و بانک مشترک ایران و ونزوئلا به دلیل شاخص های خوب مالی این آمادگی را خواهد داشت تا از این صنایع حمایت کند.

مدیر عامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا افزود: این بانک آمادگی دارد در قالب سرمایه در گردش، تسهیلات و اعتبار پرداخت کند تا مسئولیتی که در قبال تولید دارد به نحو احسن انجام شود.

گلستان در حوزه اعتبارات کسری زیادی دارد

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که این اتفاق در گلستان رقم خورد زیرا گلستان در حوزه اعتبارات کسری زیادی دارد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: در گذشته استان گلستان سرزمین طلای سفید بوده و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی است.

رحمت اله نوروزی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند، همه دستگاه ها به خصوص وزارت اقتصاد و دارایی باید تلاش کنند تا بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذار را کاهش دهند.

وزارت اقتصاد به دنبال استفاده از بازیگران بزرگ اقتصادی منطقه ای و کشوری است

در ادامه این بازدید مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: یکی از سیاست‌هایی که وزارت اقتصاد پیگیری می کند بحث تکمیل زنجیره های ارزش تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با مشارکت مردم در جهش تولید است.

روح الله صلبی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی به دنبال استفاده از بازیگران بزرگ اقتصادی منطقه ای و کشوری است.

وی در پایان بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا شعبه دیگری از بانک مشترک ایران و ونزوئلا با حمایت و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استان راه اندازی شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=36676
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.