• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
رئیس اتحادیه درودگران گرگان:

نیمی از غرفه های نمایشگاه مبلمان در اختیار تولیدکنندگان بومی قرار گرفت

  • کد خبر : 14258
  • 03 دی 1401 - 7:07
نیمی از غرفه های نمایشگاه مبلمان در اختیار تولیدکنندگان بومی قرار گرفت
رئیس اتحادیه درودگران گرگان با اشاره به توانمندی مطلوب تولیدکنندگان صنعت مبل در گلستان، گفت: نیمی از غرفه های نمایشگاه مبلمان در اختیار تولیدکنندگان بومی قرار داشت که محصولات پرطرفداری هم ارائه کردند.

حسین هنرمند در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: در نمایشگاه های مبل که در سال های گذشته برگزار می شد، شرکت های بومی انگشت شماری در نمایشگاه حاضر بودند.

رئیس اتحادیه درودگران گرگان افزود: در نمایشگاه امسال مبل گلستان حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد غرفه ها در اختیار شرکت های تولیدکننده بومی قرار داشت و ان شاءالله در سنوات آینده این میزان افزایش خواهد یافت.

وی گفت: برای شرکت های بومی حاضر در نمایشگاه تسهیلات و مشوق های خوبی پیش بینی شد که با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان برای هزینه غرفه نمایشگاه حدود ۲۵ درصد تخفیف و کاهش قیمت داشتیم.

هنرمند بیان کرد: در گرگان در مجموع هزار واحد زیر مجموعه اتحادیه دوردگران فعال هستند که ۷۰۰ واحد دارای مجوز و الباقی مشغول کسب جواز هستند.

به گفته رئیس اتحادیه درودگران گرگان حدود دو هزار و ۵۰۰ الی سه هزار نفر در بخش های نجاری، ‌مبل سازی، تزئینات داخلی، پارکت و غیره در گرگان مشغول به کار هستند و هیچ محدودیتی برای صدور مجوز در این بخش نداریم.

هنرمند گفت: تخته روسی،‌ چوب راش گرجستان، ماده اولیه چسب و روکش ممبران مهم ترین نیازهای وارداتی صنف درودگران است که در ماه های اخیر در تلاطم قیمت دلار با افزایش قیمت روبرو شده اند و سایر اقلام مورد نیاز این اتحادیه در داخل کشور تولید و از واردات بی نیاز هستیم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=14258
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.