• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0
دبیر انجمن انبوه سازان گلستان خبر داد؛

ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات انجمن انبوه سازان گلستان

  • کد خبر : 36361
  • 16 اردیبهشت 1403 - 10:33
ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات انجمن انبوه سازان گلستان
محبی، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری هیئت مدیره انجمن تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه تمدید شده و دبیر خانه انجمن از داوطلبان شرکت در این انتخابات ثبت نام می کند.

حمیدرضا محبی در گفت‌وگو با نویاب اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره انجمن های تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر سه سال تعیین می شوند و قبل از اتمام اعتبار قانونی، هیئت مدیره اقدام به برگزاری انتخابات خواهد کرد.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان افزود: به همین منظور این انجمن اطلاع رسانی لازم را انجام و تا ۱۷ اردیبهشت ماه از داوطلبان شرکت در انتخابات هیئت مدیره انجمن ثبت نام می کند.

وی گفت: اسامی ثبت نام کنندگان پس از پایان مهلت ثبت نام به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اقدامات و بررسی های لازم ارسال گردیده و پس از آن آگهی روزنامه توسط انجمن انجام می شود.

وی بیان کرد: اعتبار هیئت مدیره فعلی تا ۲۷ خرداد ماه است که باید انتخابات هیئت مدیره جدید تا سه ماه قبل از این تاریخ برگزار شده باشد، البته چنانچه بنا به دلایلی انتخابات برگزار نشود تا ۶ ماه پس از این تاریخ هم هیئت رئیسه دارای اعتبار است و می توانند امورات انجمن را انجام دهند اما باید طی این ۶ ماه انتخابات برگزار شود.

محبی گفت: پیش بینی میشود همچون همیشه، انتخابات پر شوری را در سایه اتحاد و همدلی اعضای محترم در انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=36361
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.