• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
توسط مهندس گلستانی طراحی شد؛

سامانه «پروانه ساختمان» تسهیلگر و توسعه دهنده خدمات آنلاین مهندسی ساختمان

  • کد خبر : 20098
  • 09 خرداد 1402 - 21:33
سامانه «پروانه ساختمان» تسهیلگر و توسعه دهنده خدمات آنلاین مهندسی ساختمان
استارتاپ «پروانه ساختمان» با هدف توسعه و تسهیلگری در ارائه خدمات آنلاین مهندسی ساختمان در استان گلستان راه اندازی شد.

به گزارش نویاب، یکی از دغدغه های جدی مهندسان بخصوص مهندسان دارای پروانه ساختمان، تعامل و آشنایی با سازندگان مسکن و مشارکت حرفه ای در پروژه های ساختمانی و ارائه خدمات واقعی مهندسی است. از سوی دیگر کارفرمایان و سازندگان مسکن و ساختمان نیز همواره درخصوص جذب مهندسان طراح یا مجری ساختمان نگرانی هایی دارند.

در همین رابطه استارتاپ «پروانه ساختمان» با هدف تسهیلگری و توسعه خدمات آنلاین مهندسی ساختمان در استان گلستان رونمایی شده است.

«پروانه ساختمان» که توسط مهندس محمدمهدی خواجه، از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان راه اندازی شده، در واقع یک دفتر مهندسی آنلاین است که خدمات طراحی و اجرای ساختمان را از طریق معرفی مهندسین دارای پروانه اشتغال به کارفرما و مالکین پروژه ها ارائه می‌دهد. این سایت بستری برخط رو برای تمامی مهندسین ساختمان ایجاد کرده تا با ثبت نام در سایت امکان حضور در بازار رقابتی طراحی و مجری را داشته باشند.

همچنین برای کارفرما این امکان فراهم می شود که بدون واسطه پیشنهادهای متنوع تری از مهندسان رشته های مختلف را بررسی و بدون حضور واسطه ها تصمیم گیری کند.

جستجوی راحت، سریع و بدون واسطه برای کارفرما در میان خدمات مورد نظر خود از میان پیشنهادهای ارائه شده توسط مهندسین، شفاف بودن بستر همکاری بین مهندس و کارفرما به دلیل مبالغ مشخص و تخفیف های واقعی، امکان انتخاب از بین «مهندسین پیشنهادی سامانه» یا جستجوی خدمات با «مناسبترین قیمت پیشنهادی»، بدون پرداخت هزینه به دلالان و فقط با چند کلیک بخشی از مزیت های «پروانه ساختمان» است.

مخاطبین این سایت دو دسته اصلی هستند، اول مهندسان ساختمان، شامل اشخاص حقیقی و شرکتهای دارای پروانه اشتغال به کار «طراحی و اجرای ساختمان» و دسته دوم کارفرمایان و مالکین پروژه های ساختمانی که در پی اخذ خدمات طراحی و اجرا هستند.

مشتریان نهایی، همان دسته دوم مخاطبین، کارفرمایان و مالکین پروژه های ساختمانی که در پی اخذ خدمات طراحی و اجرا میباشند هستند، که مهمترین آنها اعضای محترم «انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان» را شامل می شود.

روند حضور و بهره گیری از خدمات «پروانه ساختمان» به این صورت است که مهندسین ساختمان در سایت ثبت نام و مشخصات پروانه اشتغال شامل حدود صلاحیت و ظرفیت را وارد می کنند.

برای کارفرماها هم دو مدل دسترسی شامل دسترسی سریع از طریق صفحه اول سایت که با وارد کردن پارمترهای مساحت و تعداد طبقات میتوانند مبالغ پیشنهادی ارائه خدمات رو مشاهده کنند و دسترسی دقیق که با ثبت نام در سایت پس از جستجوی دقیق در بین مهندسان و انتخاب خدمات مورد نیاز، ثبت سفارش انجام می دهند را شامل می شود.

در واقع دغدغه بزرگ مهندسان انتخاب پروژه بدون واسطه گری و پرداخت هزینه های اضافی به دلالان و دغدغه کارفرمایان پرداخت هزینه مناسب در قبال دریافت خدمات مهندسی است و «پروانه ساختمان» با حذف فرایندهای غیرضروری و اتصال مستقیم این دو بخش تسهیلگر و توسعه دهنده خدمات مهندسی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=20098
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.