• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با قهرمانی گلستان پایان یافت

  • کد خبر : 20094
  • 09 خرداد 1402 - 15:54
نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها  با قهرمانی گلستان پایان یافت
اولین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها به میزبانی استان گلستان در۴ و ۵ خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، بعد از تصویب کمیسیون رفاهی، بیمه و مالیات شورای مرکزی و هیات مدیره سازمان، نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری نظام مهندسی ساختمان استان ها ویژه (آقایان) به میزبانی گلستان، ۴و ۵ خرداد ماه  در دو بخش سرعت (انفرادی) و استقامت به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مدت دو روز برگزار شد.

سید مجید حسینی رئیس کمیسیون رفاهی، بیمه و مالیات شورای مرکزی در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده توسط کمیسیون رفاهی شورای مرکزی، اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با هدف ترویج و نهادینه کردن ورزش و توجه به سلامت روحی و جسمی ‌مهندسان به میزبانی استان زیبای گلستان برگزار شد.

عضو شورای مرکزی ضمن قدر دانی از زحمات کلیه برگزار کنندگان مسابقه بیان داشت:  امیدواریم این حرکت نقطه آغازی برای  ادامه فعالیتهای ورزشی در سطح کشور باشد.

دانیال قاسمی رئیس سازمان در این خصوص افزود: در راستای گسترش و توسعه ورزش های همگانی و ایجاد صمیمیت و یکدلی بین مهندسان و با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه ورزشی در جامعه مهندسی،  نظام مهندسی ساختمان گلستان  اولین دوره این مسابقات را برگزار کرد.

رئیس سازمان ضمن اظهار خرسندی از قهرمانی تیم گلستان از اعضای سازمان که به عنوان تیم  دوچرخه سواری گلستان در این مسابقات شرکت کرده اند، قدردانی کرد.

رئیس هیات مدیره سازمان همچنین از همکاری کمیسیون رفاهی، بیمه و مالیات شورای مرکزی،مساعدت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، شهرداری گرگان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرودگاه بین المللی گرگان بخصوص هیات دوچرخه سواری استان تشکر کرد.

سلمان طوسی خورشیدی رئیس کمیته رفاهی، فرهنگی و ورزشی سازمان در خصوص برگزاری مسابقات افزود: با توجه به تصمیم کمیسیون رفاهی، بیمه و مالیات شورای مرکزی و هیات مدیره سازمان استان، این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ خرداد ماه در گرگان برگزار شد.

وی افزود در صبح پنجشنبه مسابقات در رشته سرعت در پارک جنگلی النگدره گرگان  و در بعد از ظهر همان روز در ورودی فرودگاه بین المللی گرگان برگزار شد.

رییس کمیته رفاهی، فرهنگی و ورزشی سازمان همچنین در ادامه بیان داشت: روز جمعه همایش پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری، مسابقات ورزشی و  آیین اختتامیه مسابقات برگزار شد.

 خاطر نشان می گردد در مراسم اختتامیه از نفرات و تیم های برگزیده، داوران، مربیان، سرپرستان و روسای سازمان استان های شرکت کننده در مسابقات تجلیل شد.

شایان ذکر است:محمد بهزادی از مازندران، محمد رضا قنبری از گلستان و رحمت اله عباسی از کردستان نفرات اول تا سوم انفرادی  و همچنین استان گلستان، مازندران و کردستان به ترتیب تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات می می باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=20094
  • منبع : روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.