• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
استاندار گلستان:

نیروگاه اتمی برق در گلستان احداث می شود

  • کد خبر : 18019
  • 27 اسفند 1401 - 20:36
نیروگاه اتمی برق در گلستان احداث می شود
زنگانه، استاندار گلستان از احداث نیروگاه اتمی برق در گلستان خبر داد و گفت: موضوع برق مساله مهمی است و برای همین مذاکرات اولیه ایجاد نیروگاه اتمی را در گلستان را انجام دادیم.

به گزارش نویاب به نقل از بازار، علی محمد زنگانه اظهار کرد: موضوع برق مساله مهمی برای صنعت است به همین خاطر مذاکرات اولیه برای ایجاد نیروگاه اتمی در گلستان را انجام دادیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: خیلی از تولیدکنندگان حاضرند مظلومانه مبلغی بیشتر دهند اما برق واحدهای تولیدی آن ها قطع نشود.

وی ادامه داد: استان باید به منابع آب شرب پایدار برسد از این رو مردم گلستان یک سد برای تامین آب شرب از دولت طلبکار است.

زنگانه با بیان اینکه بزرگترین مدافع بخش خصوصی و فعالان اقتصادی هستم، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی و دولتی اقدامات بزرگی با هم انجام دادند و باید کارهای بزرگتری باهم در آینده انجام دهند.

استاندار گلستان افزود: مشارکت بالا و حداکثری در انتخابات اتاق بازرگانی گرگان بسیار اتفاق خوبی بود و افتخار می کنم به عنوان یک گلستانی که بیشترین مشارکت در اتاق بازرگانی استان ما بوده است.

وی از تولیدکنندگان و اعضای اتاق بازرگانی به عنوان سرمایه انسانی یاد کرد و گفت: با استفاده از چنین ظرفیت هایی می توانیم به چشم انداز خود در گلستان برسیم.

به گفته او، عدم ایجاد زیرساخت در استان در سال های گذشته باعث شده تا در این مدت بیشتر درصدد جبران عقب افتادگی ها برای ایجاد زیر ساخت باشیم.

زنگانه با بیان اینکه بحران آب در استان گلستان به خصوص برای تابستان سال جدید جدی است، ادامه داد: در سازمان برنامه و بودجه مجوز خرید تضمینی آبی که به واسطه شیرین سازی به دست می آید گرفته شده و نباید اجازه دهیم آب های زیرزمینی ما برداشت شود.

وی با بیان اینکه دولت ها چهار وظیفه کنترل تورم، جلوگیری از شکست بازار، توزیع عادلانه ثروت و ایجاد شغل را دارد، اضافه کرد: به نظر می رسد این تفکر فعالان اقتصادی که دولت باید در بازار و اقتصاد کمتر دخالت کند را باید ترویج می دهیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما بانک محور است، افزود: برای افزایش سقف تسهیلات باید با بانک مرکزی باید مکاتبه کنیم اما با اینحال تاکنون بانک های استان گلستان همراهی خوبی داشته اند.

زنگانه گفت: مصوبه شورای برنامه ریزی در خصوص تسهیلات بانک ها در کارگروه اقتصادی صرفا در خصوص تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ و ۱۶، تسهیلات فنی و اعتباری دستگاه، رونق تولید و مصوبات سفرریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: در خصوص نهضت ملی مسکن ما حمایتی که برای اتاق بازرگانی لازم است انجام می دهیم.

زنگانه گفت: خرید تضمینی گندم باید در تمام کشور یکسان نباشد و قیمت گذاری باید براساس کیفیت در کشور انجام شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: استان گلستان حادثه خیز است و بیمه محصولات کشاورزی باید برای تمام کشاورزان به صورت صددرصدی انجام شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=18019
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.