• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

مشارکت چشمگیر فعالان اقتصادی/ ۱۲ عضو ائتلاف اتاق گلستان وارد اتاق بازرگانی شدند

  • کد خبر : 17844
  • 21 اسفند 1401 - 13:31
مشارکت چشمگیر فعالان اقتصادی/ ۱۲ عضو ائتلاف اتاق گلستان وارد اتاق بازرگانی شدند
دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان، درحالی شنبه 20 اسفند با مشارکت بیش از 90 درصد فعالان اقتصادی برگزار شد که ائتلاف اتاق گلستان موفق شد 12 کرسی از 15 کرسی هیئت نمایندگان در گرگان را کسب کند.

به گزارش نویاب، دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان، روز شنبه ۲۰ اسفند با مشارکت بیش از ۴۵۰ نفر در انتخابات برگزار شد.

حضور حداکثر افراد واجد شرایط مشارکت بیش از ۸۰ درصدی را رقم زد که در طول انتخابات اتاق طی ادوار گذشته کم سابقه بود و در سطح کشور هم رکورد چشمگیری محسوب می شد.

در این دوه از انتخابات دو ائتلاف «اتاق گلستان» و «اتاقی برای همه» رقابت انتخابات را گرم می کردند که در نهایت با اعلام نتایج «ائتلاف اتاق گلستان» موفق شد بیشترین رای را کسب کند و ۱۲ نفر را راهی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کرد.

در گروه بازرگانی ارازجان شمالی با ۲۰۱ رای، سعید صفوی با ۱۹۳ رای، میثم دومهری با ۱۸۱ رای، آتانفس رودی با ۱۸۱ رای و سید محمد مرتضوی ۱۷۶ رای وارد هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شدند که همگی از ائتلاف اتاق گلستان بودند.

در گروه صنعت علی محمد چوپانی با ۲۱۷ رای، رضا مبصری با ۲۰۹ رای، رمضان بهرامی با ۱۷۳ رای، حمید سلیمانی با ۱۷۱ رای و ابوذر فردوسی ۱۴۱ رای بیشترین آراء را کسب کردند از میان آن ها جوپانی، مبصری و سلیمانی از ائتلاف اتاق گلستان بودند.

در گروه کشاورزی امیر یوسفی با ۲۲۸ رای، سید هامان هاشمی ۲۱۱ رای و احمد قلندری با ۱۶۱ رای پیروز رقابت  انتخابات شدند که همگی در فهرست ائتلاف حضور داشتند.

همچنین در گروه معدن حاج محمد زاودی ۱۸۸ رای و رحمان قره باش با ۱۷۶ رای بیشترین آرا را کسب کردند که زاودی در فهرست ائتلاف اتاق گلستان حضور داشت.

ائتلاف اتاق گلستان با حمایت چهره هایی همچون سعید نجداحمدی و امیر عابدی طی زمان کوتاهی موفق شد جریان انتخابات را به نفع اعضای خود تغییر دهد و ۱۲ عضو اصلی و دو عضو علی البدل را راهی اتاق بازرگانی کند.

از میان این لیست پنج نفر شامل علی محمد چوپانی، رضا مبصری، آرازجان شمالی، حاج محمد زاودی و امیر یوسفی در دوره قبلی اتاق هم حضور داشتند و ۹ عضو دیگر برای نخستین بار وارد هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی می شدند.

طبق آمار اعلام شده در زمان تبلیغات بخش عمده تولید ناخالص داخلی گلستان نیز توسط اعضای این فهرست تامین می شود و اکثر این افراد در رده های ملی دارای سمت هستند.

 

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17844
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.