• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان:

ظرفیت های اقتصادی گلستان با توان اتاق بازرگانی بیشتر معرفی خواهد شد

  • کد خبر : 17390
  • 16 اسفند 1401 - 15:41
ظرفیت های اقتصادی گلستان با توان اتاق بازرگانی بیشتر معرفی خواهد شد
مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان گفت: ظرفیت های اقتصادی گلستان با توان اتاق بازرگانی بیشتر معرفی خواهد شد.

آتانفس رودی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: هدف اصلی شکل گیری اتاق‌های بازرگانی در سراسر دنیا بهبود وضعیت فضای کسب و کار در جامعه است.

مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان افزود: یکی از راه های بهبود وضعیت اقتصادی برای بازرگانان و واحدهای تولیدی، تدارک موقعیت ها و فرصت های اقتصادی به صورت عادلانه همراه با افزایش فرصت های صادراتی و بازرگانی برای آنها به صورت ارتباط گیری با کشورهای هدف است.

وی بیان کرد: شناساندن ظرفیت‌های داخل استان و رصد و شناسایی فرصت ها و ظرفیت های سایر کشورها در قالب شرکت بسیار جدی در نمایشگاه های تخصصی و حضور نمایندگان اتاق در نمایشگاه های کشور مذکور از دیگر برنامه ها است.

رودی ادامه داد: تولید محتوا برای محصولات صادراتی، آموزش تبلیغات موثر در فضای دیجیتال، ایجاد برندهای معتبر برای تولیدات شرکت، ایجاد برند بوک برای محصولات، تعامل با اتاق بازرگانی کشور‌های صادراتی و غیره در دستور کار اتاق گرگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت یاران بهار گلستان گفت: گاهی اوقات معرفی یک فرصت سرمایه گذاری با حمایت از خلق یک ایده و یا استارتاپ می تواند به منزله تسهیلگری و یا حمایت از جوانان و بانوان کارآفرین باشد.

وی گفت: اعتماد به توانمندی‌ها، کشف استعدادها و ایجاد محیطی برای معرفی ایده‌ها حداقل کارهای اتاق در راستای حمایت از جوانان و بانوان است.

رودی تأکید کرد: دسترسی ما به اطلاعات روز دنیا در زمینه ماشین آلات و دانش و فنی در گرو ایجاد یک مرکز مطالعاتی در اتاق گرگان همراه با امکان دسترسی به اطلاعات است و در صورت موفقیت در راه اندازی این واحد باید شرایط برای دسترسی به کتابخانه‌ها مقالات و کتب روز دنیا را ایجاد شود.

شایان ذکر است، آتانفس رودی از گروه بازرگانی به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17390
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.