• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3
مدیرعامل شرکت توسعه مزرعه پایدار پارسیان:

اتاق بازرگانی می تواند آینه تمام نمای ظرفیت های اقتصادی گلستان باشد

  • کد خبر : 17145
  • 13 اسفند 1401 - 22:42
اتاق بازرگانی می تواند آینه تمام نمای ظرفیت های اقتصادی گلستان باشد
مدیرعامل شرکت توسعه مزرعه پایدار پارسیان با بیان اینکه مطالبات بخش خصوصی در اتاق بازرگانی باید شناسایی شود، گفت: اتاق بازرگانی می تواند آینه تمام نمای ظرفیت های اقتصادی گلستان باشد.

سیدهامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار نویاب از اتاق بازرگانی به عنوان فرصتی برای شناسایی ظرفیت ها نام برد و اظهار کرد: اتاق بازرگانی می تواند پیوندی بین فرصت های ملی، اسنادبالادستی و ظرفیت های موجود در استان باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه مزرعه پایدار پارسیان با بیان اینکه مطالبات بخش خصوصی در اتاق بازرگانی باید شناسایی شود، افزود: اتاق بازرگانی می تواند آینه تمام نمای توانمندی های این بخش باشد.

به گفته او، اتاق بازرگانی در ارتباط با امکان دستیابی به بازارهای خارجی می تواند به فعالان اقتصادی کمک کند تا ارزش افزوده محصولات تولید شده در گلستان بهره وری بیشتری داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت پیشگامان کشت پایدار درباره سایر ظرفیت های اتاق بازرگانی برای اقتصاد گلستان، ادامه داد: همچنین بازارهای حوزه CIS فرصت خوبی است تا محصولات گلخانه ای را با توجه به مشکلات بحران آب و با استفاده از ظرفیت های ریلی و مرزهای زمینی به بازار این کشورها برسانیم.

او شرایط اقلیمی و سرمایه انسانی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وجود مرزهای دریایی و زمینی می تواند ارزش افزوده محصول و تولید استان را چند برابر کند.

وی در خاتمه یادآور شد: سابقه حدود ۹۰ ساله اتاق بازرگانی در این منطقه و پیشینه تجارت خارجی به واسطه اقلیم خوب این خطه ظرفیت های خوبی را برای گلستان به وجود آورده که امیدواریم با ورود گروه ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان به هیات نمایندگان با توجه به این ظرفیت ها شاهد تحول خوبی در این حوزه باشیم.

شایان ذکر است، سید هامان هاشمی از گروه کشاورزی به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17145
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.