• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان:

بهره گیری از نظرات اتاق بازرگانی برای آینده اقتصاد کشور ضروری است

  • کد خبر : 16984
  • 12 اسفند 1401 - 10:35
بهره گیری از نظرات اتاق بازرگانی برای آینده اقتصاد کشور ضروری است
آرازجان شمالی مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان گفت: بهره گیری از نظرات مشورتی کارشناسان اتاق بازرگانی برای آینده اقتصاد کشور ضروری است.

آرازجان شمالی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: در سال های اخیر تلاش های زیادی در اتاق بازرگانی شده و امیدوارم در آینده از این تجربه استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان با بیان اینکه طبق قانون، اتاق بازرگانی مشاور سه قوه محسوب می شود، افزود: با توجه به وظایفی که برای این نهاد تعریف شده، زمانی به قانون عملی می شود که سه قوه، از اتاق بازرگانی مشاوره بخواهد.

وی گفت: در برخی مواقع این نهاد آمادگی ارائه مشورت دارد اما آنهایی که باید از این مشورت بهره بگیرند تعلل و بی توجهی می کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان ضمن تاکید بر این نکته که تازمانی اوضاع بر این روال باشد وظایف مربوط به اتاق بازرگانی به درستی انجام نمی شود‌، افزود: ضروری است که سه قوه برای اتخاذ تصمیمات درست از تجارب بخش خصوصی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آرتان دانه گلستان تاکید کرد: اتاق بازرگانی در آینده همچون گذشته به عنوان نماینده و منتخب صنعتگران صدای همکاران و اعضا را به گوش دولت می رساند.

شمالی افزود: قطعا در آینده دولت ها و بخش دولتی نیازمند تجربیات و مشاوره های بخش خصوصی خواهد بود.

به اعتقاد وی، اتاق بازرگانی در آینده باید کمیسیون های فعال و ایده پرداز داشته باشد و از نخبگان در آن استفاده شود.

وی در خاتمه از رأی دهندگان خواست: افرادی را انتخاب کنند که صرفا برای تجربه آموزی به این حوزه وارد نشده باشند زیرا در حال حاضر این نهاد به افراد با تجربه که دانش کافی دارند نیاز دارد ضمن اینکه افراد منتخب باید فن بیان داشته باشند تا حرف خود را به طور آماری و مستدل بیان کنند.

شایان ذکر است، آرازجان شمالی از گروه صنعت به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=16984
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.