• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت بهاران پیمان گلستان:

اتاق بازرگانی فضای تبادل فکری دولت و بخش خصوصی را توسعه خواهد داد

  • کد خبر : 17005
  • 12 اسفند 1401 - 10:49
اتاق بازرگانی فضای تبادل فکری دولت و بخش خصوصی را توسعه خواهد داد
مدیرعامل شرکت بهاران پیمان گلستان گفت: اقتصاد ایران نیاز به تبادل فکری بین بخش خصوصی و دولتی دارد و اتاق بازرگانی باید این فضا را ایجاد کند تا چالش های بخش خصوصی را به گوش دولت برسد.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که اتاق بازرگانی به واسطه آن تولیدکننده را مورد حمایت قرارمی دهد دعوت از هیئت های تجاری خارجی، به استان است.

مدیرعامل شرکت بهاران پیمان گلستان افزود: ورود هیئت های تجاری خارجی به شناخت ظرفیت استان کمک شایانی می کند و باعث می شود هیئت های با واحدهای تولید ارتباط تجاری برقرارکنند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با بیان اینکه سفر هیئت های تجاری به استان باعث افزایش آگاهی آنها از مرغوبیت و کیفیت کالا می شود، افزود: اتاق بازرگانی پلی بین هیئت های تجاری و تولید کننده است بنابراین ایجاد ارتباط بین این دو ضروری به نظر می رسد.

یوسفی ضمن یادآوری انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان، یادآورشد: کسانی که برای قبول مسئولیت در اتاق بازرگانی انتخاب می شوند باید دارای شاخص هایی چون تخصص و تجربه در حوزه تولید و بازرگانی باشند.

وی ادامه داد: افراد نباید بعد از پذیرش مسئولیت وظایف خود را فراموش کنند و به فکر منافع خود باشند بلکه باید منافع جمع را ارجحیت قرارداده و برای رشد و توسعه فضای اقتصاد استان تلاش کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهاران پیمان گلستان، افرادی که در مسند هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قرار می گیرند باید نسبت به مسئولیت خود احساس تعهد کنند و برای بهبود شرایط بخش خصوصی راهکارهایی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اعضای اتاق بازرگانی باید برگزاری و حضور در جلسات کمیسیون را جدی بگیرند، گفت: در این جلسات مباحثی مطرح می شود که راهکار آن با همراهی خرد جمعی و همفکری اعضای کمیسیون یا هیات نماینگان میسر است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان در خاتمه یادآور شد: اقتصاد ایران نیاز به تبادل فکری بین بخش خصوصی و دولتی دارد و اتاق بازرگانی باید این فضا را ایجاد کند و چالش های بخش خصوصی را به گوش دولت برساند.

شایان ذکر است امیر یوسفی از گروه «کشاورزی» به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان شرکت کرده است. اطلاعات بیشتر ائتلاف را از اینجا بخوانید.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17005
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.