• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
مدیرعامل مجتمع کشاور زی خداوردی صحرا:

عملکرد اتاق بازرگانی در شرایط اقتصادی کشور مطلوب است

  • کد خبر : 16935
  • 10 اسفند 1401 - 15:09
عملکرد اتاق بازرگانی در شرایط اقتصادی کشور مطلوب است
مدیرعامل مجتمع کشاورزی خداوردی صحرا در گلستان گفت: با توجه به شرایط متشنج اقتصادی اتاق بازرگانی عملکرد مناسب و خوبی داشته اما باید برا بهبود شرایط موجود تلاش بیشتری در حوزه رونق اقتصادی گلستان شود.

ارازمحمد کر در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: اتاق بازرگانی بزرگترین پارلمان بخش خصوصی در استان ها به شمار می رود که می تواند در امور اقتصادی استان ها و کشور نقش موثری داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع کشاورزی خداوردی صحرا افزود: اتاق بازرگانی متشکل از واحدهای تولید در حوزه هایی چون کشاورزی، صنعت و بازرگانی است که هر کدام در زمینه اشتغالزایی و چرخه اقتصاد نقش به سزایی دارند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی باید از ظرفیت های تولید استان در حوزه صادرات و بدست آوردن بازار بین‌الملی استفاده کند و موجب رشد اقتصادی در کشور شود.

کر با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور تزلزل های زیادی را تحمل می کند، یادآورشد: با توجه به شرایط متشنج اقتصادی اتاق بازرگانی عملکرد مناسب و خوبی داشته اما باید برا بهبود شرایط موجود تلاش بیشتری در حوزه رونق اقتصادی گلستان شود.

به گفته وی، افرادی که به عنوان هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی انتخاب می شوند باید دارای شاخص هایی چون تجربه، پویایی، دانش و تاثیرگذاری را داشته باشند.

مدیرعامل مجتمع کشاورزی خداوردی صحرا با بیان اینکه ثبات در اقتصاد لازمه رشد و درآمدزایی است، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی باید برای ثبات در اقتصاد کمک کند و با مطالبه گری برخی از سیاست های نادرست اقتصادی را اصلاح کند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی تابع سیاست های دولت است اما بسیاری از قوانین نیاز به اصلاح دارد که اتاق بازرگانی می تواند در این زمینه صدای بخش خصوصی باشد و موجب تسهیلگری اموراقتصادی شود.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=16935
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.