• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت گلستان:

لزوم نیازسنجی بازارهای بین المللی در اتاق آینده

  • کد خبر : 16933
  • 10 اسفند 1401 - 15:05
لزوم نیازسنجی بازارهای بین المللی در اتاق آینده
مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت گلستان گفت: شناسایی و نیاز سنجی بازار بین الملل از وظایف اتاق بازرگانی است که اگر به درستی انجام شود می توانیم با صادرات سهم زیادی از بازارهای خارجی را بدست آوریم.

نسترن فرامرزی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: اتاق بازرگانی باید به عنوان یک مرجع هماهنگ کننده فعالان بخش های مختلف اقتصادی را به هم متصل کند و با ایجاد روابط تجاری بین بخش های مختلف در توسعه و بهبود شرایط اقتصادی نقش موثری را ایفا کند.

مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت گلستان افزود: افرادی که در اتاق بازرگانی دارای مسئولیت هستند می توانند علاوه بر هماهنگی بین بخش های تولید، بازرگانی و صادرات نقش نظارتی نیز داشته باشد و در مواقع بروز مشکل در جهت رفع آن قدم بردارند.

وی با بیان اینکه اتاق بازگانی می تواند با برنامه ریزی دقیق و جمع آوری اطلاعات موجب شکوفایی ظرفیت های اقتصادی استان شود، یادآورشد: با برنامه ریزی و شناسایی نیاز بازار داخلی و خارجی، اتاق بازرگانی مانند یک اهرم می تواند موجب توسعه رونق اقتصاد گلستان شود.

به گفته فرامرزی، اتاق بازرگانی از بخش های مختلفی از فعالان اقتصادی تشکیل شده که می تواند با هماهنگی و ایجاد ارتباط بین ارکان های مختلف خود اعم از تولید کننده، صادرکننده، بازرگان و خریدار باعث شکوفایی و جهش اقتصادی شود.

مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت خاطرنشان کرد: به طور مثال در زمینه فروش بسیاری از تولیدات کشاورزی مشکلات متعددی برای تولید کننده وجود دارد که ورود اتاق بازرگانی به این حوزه به عنوان تسهیلگر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در خاتمه یادآورشد: شناسایی و نیاز سنجی بازار بین الملل از وظایف اتاق بازرگانی است که اگر به درستی انجام شود می توانیم با صادرات سهم زیادی از بازارهای خارجی را بدست آوریم.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=16933
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.