• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1
معاون سازمان املاک تملیکی:

مزایده سراسری املاک و مستغلات تملیکی برگزار می شود

  • کد خبر : 13228
  • 10 آذر 1401 - 10:29
مزایده سراسری املاک و مستغلات تملیکی برگزار می شود
مزایده الکترونیک سراسری شماره ۱۱۳۴ املاک و مستغلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار می‌شود.

به گزارش نویاب به نقل از بازار، علیرضا نورنژاد با بیان اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره ۱۱۳۴ با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و به صورت الکترونیکی به فروش برساند، اظهارکرد: این مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار و تمامی مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادها در بستر سامانه مذکور انجام می‌پذیرد.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی زمان انتشار املاک و مستغلات را ساعت ۸ روز چهار شنبه ۱۶ آذرماه و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت را ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: زمان رمزگشایی متقاضیان روز یک شنبه ۲۷ آذرماه خواهد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به آدرس اینترنتی به نشان setadiran.ir و برای دریافت فهرست مراکز صدور گواهی الکترونیکی مراجعه نمایند.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: خریداران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن ۴۴۹۰۷۶۰۲ و ۴۴۹۰۳۳۷۲ و شماره ۲۷۶۵۲۲۹۵ ستاد مرکزی هماهنگی لازم بعمل آورند.

وی با بیان اینکه شرکت کارمندان دولت در این مزایده الکترونیک منع قانونی دارد، گفت: حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادها بلامانع است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=13228
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.