• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
مدیر عامل آب منطقه ای گلستان:

درخواستی برای حفر چاه آب در ناحیه صنعتی امام خمینی نداشتیم

  • کد خبر : 10098
  • 02 مهر 1401 - 13:27
درخواستی برای حفر چاه آب در ناحیه صنعتی امام خمینی نداشتیم
مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان، گفت: شهرک های صنعتی می توانند درخواست چاه آب رزرو بدهند تا دچار مشکل بی آبی نشوند.

سید محسن حسینی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان این نکته که تاکنون درباره مشکل آب ناحیه صنعتی امام خمینی صحبتی نشده، اظهار کرد: برای تامین آب شرب صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی مشکلی نداریم.

مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان ضمن اشاره به اینکه در بعضی از شهرک های صنعتی درخواست چاه آب رزرو شده و مجوز هم برای آن ها صادر شده، افزود: استفاده از چاه رزرو برای زمانی است که چاه اصلی دچار مشکل شد تا مشترکین بتوانند از این منبع برای تامین آب استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت صنایع دارای اهمیت است، افزود: صنعت نمی تواند معطل بعضی مشکلات زیرساختی بماند به همین دلیل توصیه ما به شرکت شهرک های صنعتی این است که در هر جایی که چاه دارند می توانند درخواست چاه رزرو کنند تا در صورت بروز مشکل دچار مشکل بی آبی نشوند.

حسینی ادامه داد: اگر حلقه چاه آبی در شهرک ها و نواحی صنعتی از بین رفت برای اینکه این مناطق بدون آب نباشند، شرکت آب منطقه ای گلستان می تواند در نزدیکی آن حلقه چاه آب مجوز حفاری چاه آب رزرو را بدهد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در گلستان وجود دارد، تصریح کرد: در این مناطق حدود ۵۰۰ کارخانه و واحد تولیدی فعال مشغول هستند که برای آب مصرفی و شرب خود و صنایع تولیدی نیاز به آب دارند.

حسینی ادامه داد: بیش از ۳۰ حلقه چاه آب در این نواحی صنعتی قبل از استقرار واحدهای تولیدی حفاری شده و با تجهیز و تصفیه از این منابع آبی استفاده می کنند.

مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان افزود: تعدادی صنایع کوچک و متوسط در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شده اند که مطالعات زیست محیطی و غیر زیست محیطی در آن مناطق انجام شده و زیرساخت هایی مثل آب، برق، گاز و مخابرات در آنجا وجود دارد تا واحدهای تولیدی در این موارد مشکل نداشته باشند.

حسینی در خاتمه افزود: اگر در شهرک و یا ناحیه صنعتی مشکل کمبود آب وجود دارد احتمالا حلقه چاه آب موجود به هر دلیلی از کار افتاده است و تا اصلاح و رفع مشکل بدون آب هستند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=10098
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.