• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

قطعی برق شهرک صنعتی آق قلا به روز تعطیل موکول شد

  • کد خبر : 8429
  • 13 مرداد 1401 - 10:43
قطعی برق شهرک صنعتی آق قلا به روز تعطیل موکول شد
گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: تغییر روز تعطیلی شهرک صنعتی آق قلا راه حلی برای روبرو شدن با معضل قطعی برق است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان اینکه در شهرک صنعتی آق قلا سه حلقه چاه برای تامین آب منطقه وجود دارد، اظهار کرد: آب موجود در این چاه ها توسط ایستگاه پمپاژ، به کل شهرک انتقال داده می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: در خصوص تهیه ژنراتور برای جلوگیری از معضل قطعی آب و برق در شهرک، ضروری است که برای تمامی چاه ها و ایستگاه های پمپاژ به صورت جداگانه ژنراتور تعبیه شود که این امر با توجه به وجود ۲۳ شهرک و ناحیه های صنعتی، برای دولت ممکن نیست.

شهمرادی با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری تنها یک روز در هفته شاهد قطعی برق هستیم، گفت: تاکنون اقداماتی برای رفع این مشکل انجام شده که تغییر روز تعطیلی شهرک یکی از این موارد است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان همچنین تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، روز قطعی برق را با روز تعطیلی شهرک صنعتی مصادف کرده و این موضوع راه حلی است که برای روبرو شدن با این مشکل اجرا شد.

وی افزود: این برنامه تعطیلی یک روزه که در کل کشور در حال اجراست، رضایتمندی تمامی صنایع را در پی داشته است.

شهمرادی در خصوص افزایش ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا گفت: افزایش ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی با اجرای مدول دوم درحال بهره برداری بوده و ظرفیتی بیش از ظرفیت فاضلاب تولیدی شهرک دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: این مدول با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان و ظرفیتی بالغ بر ۴۵۰متر مکعب در حال بهره برداری است.

وی در انتها گفت: ظرفیت کلی تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا هزار و ۱۴۰ متر مکعب در روز و میزان فاضلاب تولیدی توسط واحدهای صنعتی ۹۰۰ متر مکعب بوده است که بر این اساس هیچ معضلی در حوزه تصفیه خانه شهرک وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8429
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.