• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
یک فعال اقتصادی:

۵۰ درصد واحدهای ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) کردکوی تعطیل است

  • کد خبر : 9704
  • 20 شهریور 1401 - 12:17
۵۰ درصد واحدهای ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) کردکوی تعطیل است
رییس هیات مدیره شرکت پروتئین ایمن تاب با بیان این که ۵۰ درصد از واحدهای ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) کردکوی تعطیل است، گفت: با این وجود به واحد تولیدی ما اجازه توسعه نمی دهند.

شروین اردلان در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که پیگیر توسعه زمین مجاور واحد تولیدی خودمان هستیم اما هنوز امکان آن فراهم نشده است.
رییس هیات مدیره شرکت پروتئین ایمن تاب ضمن اعلام این مطلب که هربار به بهانه ایی درخواست ما رد می شود، اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از واحدهای ناحیه صنعتی امام خمینی فعال نیست و با این حال به مجموعه ما که قصد کار و تولید داریم هم اجازه توسعه نمی دهند.
این فعال اقتصادی با بیان اینکه ناحیه صنعتی امام خمینی مشکل تصفیه فاضلاب دارد، افزود: متاسفانه این ناحیه تصفیه فاضلاب ندارد و چنین زیر ساختی برای آن تعریف شده است.
وی ضمن انتقاد از نبود سیستم تصفیه فاضلاب در این ناحیه صنعتی، گفت: در حال حاضر تنها زمینی به عنوان تصفیه خانه مشخص شده و هیچ اقدامی برای سایر مراحل اجرای آن انجام نشده است.
اردلان در خصوص دیگر مشکلات این ناحیه صنعتی، یادآورشد: مشکل قطعی برق که امسال و سال گذشته به صورت کشوری برای همه صنایع بود و تولیدکننده ها را اذیت کرد که واحدهای صنعتی استان هم از آن مستثنی نبودند.
وی در خاتمه یادآور شد: مشکل قطعی آب هم یکی دیگر از مسایلی بود که در ناحیه صنعتی امام خمینی باعث جیره بندی آب برای واحدهای تولیدی شده است در حالی که واحدی مانند مجموعه ما نیاز جدی به مصرف آب برای تولید دارد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9704
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.