• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
یک فعال اقتصادی خبرداد؛

گلستان میزبان هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی می شود

  • کد خبر : 9285
  • 09 شهریور 1401 - 10:44
گلستان میزبان هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی می شود
گرگان- یزدی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات، آبیاری و صنایع وابسته مهرماه در استان خبرداد.

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی، ادوات و تجهیزات آبیاری AGRIGOL)) ۱۲ تا ۱۵ مهرماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان این نمایشگاه را جزو سه رویداد برجسته شمال کشور دانست و اضافه کرد: همچنین هجدهمین نمایشگاه تخصصی در زمره سه نمایشگاه برتر کشور هم به شمار می رود.

به گفته او، شرکت هایی از استان های گلستان، تهران، البرز، قم، مازندران، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، قزوین، همدان، اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

یزدی نمایشگاه AGRIGOL)) را تخصصی ترین رویداد نمایشگاهی ایران در حوزه ماشین ها، ادوات کشاورزی و سیستم های آبیاری برشمرد و افزود: در این دوره بیش از ۸۶ مشارکت کننده حضور دارند.

وی ادامه داد: در بخش ادوات و ماشین آلات کشاورزی ۶۰ تولیدکننده و صنعتگر در بخش تجهیزات و سیستم های آبیاری و ۲۳ مشارکت کننده در بخش پهبادها و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در خاتمه از حضور چهار ارگان دولتی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این دوره گروه های تخصصی آخرین توانمندی های خود را در بخش کشاورزی، ماشین و ادوات کشاورزی در معرض نمایش می گذارند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9285
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.