• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
یک فعال اقتصادی:

ایران موقعیت استثنایی برای صادرات به کشورهای همسایه دارد

  • کد خبر : 8891
  • 30 مرداد 1401 - 10:28
ایران موقعیت استثنایی برای صادرات به کشورهای همسایه دارد
گرگان- رحمانی، مدیرعامل شرکت داروسازی کیمیا رشد با بیان اینکه ایران موقعیت استثنایی برای صادرات به کشورهای همسایه دارد، گفت: تولید در کشور باید موردحمایت بیشتری قرار بگیرد.

حسین رحمانی در گفت و گو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: ایران با کشورهای زیادی مرز مشترک دارد و بسیاری از محصولات تولید شده در ایران به دلیل ذبح اسلامی آن، طرفداران زیادی دارد.

مدیر عامل شرکت داروسازی کیمیا رشد در شهرک صنعتی آق قلا گفت: تولید در کشور ما مورد اجحاف قرار گرفته است و اقدام موثری در جهت حمایت از تولید انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه حمایت ها از واحدهای تولیدی باید به گونه ایی باشد که تولید کننده آن را ببیند، ادامه داد: حدود ۲۵ درصد از سود تولید شده را به عنوان مالیات پرداخت می کنیم اما خدمات مناسبی دریافت نمی کنیم.

رحمانی با بیان اینکه کارفرمایان ۳۰ درصد از حقوق پرسنل را به دولت بابت تامین اجتماعی پرداخت می کنند، تصریح کرد: اگر دولت مسئولیت پرداخت هزینه سهم کارفرما در تامین اجتماعی را بپذیرد، می توان حقوق نیروهای کارگری را با شرایط بهتری تامین کرد.

مدیر عامل شرکت داروسازی کیمیا رشد افزود: در اختیار گذاشتن تسهیلات با نرخ پایین تر و دوره بازپرداخت طولانی تر هم از راهکارهای حمایت دولت از بخش تولید است.

وی در خاتمه با بیان اینکه می توان نرخ استفاده از برق و گاز را برای واحدهای تولید کننده پایین تر حساب کرد، گفت: برای واردات محصولاتی که در ایران تولید می شود باید تعرفه گذاشت و این تعرفه تا جای ممکن افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8891
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.