• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان:

۵۶ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در گلستان اجرا می شود

  • کد خبر : 7374
  • 12 تیر 1401 - 12:23
۵۶ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در گلستان اجرا می شود
فرمانی، سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان از تصویب ۵۶ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان خبرداد.

رحمان فرمانی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: از ابتدای فروردین لغایت پایان خردادماه سال جاری ۵۶ فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر سه هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال انجام که پس از اخذ سایر مجوزهای لازم و اجرا و بهره‌برداری از آن حدود ۶۰۰ فرصت اشتغال در سطح استان فراهم می‌شود.

سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان اضافه کرد: این طرح‌ها شامل ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل، دو مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، پنج مجتمع گردشگری، پنج سفره‌خانه سنتی، یک مهمان‌پذیر و یک واحد خانه مسافر در سطح استان است که در صورت اخذ استعلامات، به آن‌ها موافقت ایجاد برای گذراندن مراحل قانونی اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح‌ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

فرمانی با اشاره به این‌ که گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=7374
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.