• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

تولید سموم گیاهی برای مزارع/ سلامت محصولات کشاورزی تضمین می شود

  • کد خبر : 5722
  • 21 اردیبهشت 1401 - 14:19
تولید سموم گیاهی برای مزارع/ سلامت محصولات کشاورزی تضمین می شود
خزاعلی، مدیر فنی شرکت دانش بنیان نانو سبزآوران طوبی از تولید تولید سموم گیاهی برای حذف آفت محصولات باغی و زراعی، گفت: تولید آفت کش ها بر پایه پلیمرهای گیاهی است.

پریسا خزاعلی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان این نکته که شرکت دانش بنیان نانو سبزآوران طوبی، تولیدکننده آفت کش های گیاهی است، اظهار کرد: آفت کش های این شرکت برپایه پلیمرهای گیاهی با استفاده از فناوری های روز فراوری شده است.

این دکترای کشاورزی ادامه داد: مخاطب ما کشاورزانی هستند که اهمیت محصول سالم را درک می کنند زیرا ما در جهت تولید محصول سالم به کشاورزان کمک می کنیم.

وی ضمن اشاره به برگشت فلفل صادراتی به دلیل وجود باقیمانده سم در محصول، افزود: به محض وقوع این رویداد مجموعه ما فعالیتش را گسترده تر کرد تا بتواند محصولات بیشتری را در حوزه آفت کش ها به بازار عرضه کند.

مدیر فنی شرکت دانش بنیان نانو سبزآوران طوبی گفت: به این ترتیب سموم شرکت در گلخانه، باغ و سایر زمین های کشاورزی عرضه شد تا محصولاتی با برخورداری از استاندارد صادرات تولید شود‌.

وی با بیان این نکته که تولید محصولات این شرکت در حال حاضر به صورت پایلوت در تهران انجام می شود، افزود: اغلب محصولات شرکت در گلخانه و باغات اطراف تهران استفاده شده است.

خزعلی ضمن تاکید بر این نکته که سموم و افت کش ها در بخش باغات پسته و گلابی بیشترین استفاده را داشته، اظهار کرد: به محض دریافت مجوز نهایی فعالیت هایمان توسعه یافته و گستره توزیع آن در سطح کشور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5722
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.