• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5
در گفتگو با نویاب مطرح شد؛

اینوتکس فضای گفتگوی بخش خصوصی را مهیا کرد

  • کد خبر : 5668
  • 20 اردیبهشت 1401 - 13:47
اینوتکس فضای گفتگوی بخش خصوصی را مهیا کرد
غیابی، دبیر شورای محتوایی رویداد اینوتکس گفت: به نظر می رسد که بخش خصوص باید انتظارات و نیازهایش را بیان کند که خوشبختانه اینوتکس این فضا را مهیا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نویاب، رضا غیابی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه اینوتکس، اظهار کرد: هیچ یک از اقدامات انجام شده در نمایشگاه بدون تعامل بخش خصوصی و دولت میسر نبود.

وی با بیان این نکته که پارک فناوری پردیس نقش مهمی در اکوسیستم نوآوری دارد، افزود: حمایت اعضای تصمیم گیرنده به اینکه این سیستم به کدام سمت حرکت کند، هرروز پررنگتر می شود.

غیابی ضمن یادآوری این نکته که خیلی از تصمیم گیری های ما بر اساس دانسته های ماست، اضافه کرد: به نظر می رسد که بخش خصوص باید از انتظارات و نیازهای خودش بگوید که خوشبختانه اینوتکس این فضا را مهیا کرده است.

با بیان این نکته که ایونت فقط نمایش و سرگرمی نیست، گفت: ایونت یا رویداد یک قرار است که همه باهم در آن گفتگو کنند.

وی ادامه داد: اینجور تغییرات در جامعه یک به یک اجرا می شود چراکه در گفتگو است که نوآوری، فرصت و تصمیم گیری شکل گرفته و قوانین هوشمند جاری می شود.

دبیر شورای محتوایی رویداد اینوتکس هشدار می دهد: اگر مراقب نباشیم ممکن است که این روزها اکو سیستم ها از یکدیگر جدا شود که این اصلا خوب نیست.

وی از آغاز تحول رویداد اینوتکس را با اضافه شدن بخش محتوا به این رویداد ابراز خرسندی کرد و گفت: موفقیت رویداد استیج اینوتکس باعث شد تعداد کنفرانس‌ها و رویدادهای ترویجی بیشتر از یکی باشد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5668
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.