• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
رئیس هیئت مدیره درسا صنعت گلستان بیان کرد؛

هدف‌گذاری تولید محصولات ارزان با پشتیبانی فنی مطلوب

  • کد خبر : 5598
  • 19 اردیبهشت 1401 - 17:05
هدف‌گذاری تولید محصولات ارزان با پشتیبانی فنی مطلوب
رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان گفت: تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی با قیمت ارزان و پشتیبانی فنی مهندسی مطلوب را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار نویاب، علیرضا یارمحمدی صبح دوشنبه در جلسه مجمع انجمن انبوه سازان مسکن گلستان اظهارکرد: با سرمایه‌گذاری گسترده ریالی و ارزی بزرگترین واحد تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی شمال کشور در شهرک صنعتی کردکوی راه اندازی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان افزود: در حال حاضر ۵۰ نیروی متخصص و نیمه متخصص در این واحد تولیدی مشغول به کار بوده و با همکاری بانک مهر ایران درصدد توسعه این صنعت هستیم.

وی ادامه داد: دوام و بقای رنگ، کاهش هزینه تمام شده، عایق بندی مطلوب و رعایت اصول محیط زیستی در تولید و بازیافت از جمله مزایای تولیدات شرکت درسا با نام تجاری میترال هستند.

یارمحمدی افزود: با هدف حمایت از انبوه‌سازان گلستان در نظر داریم تمامی محصولات تولید شده را به صورت تضمین پنج ساله رایگان به فروش برسانیم و همه بهای محصولات تا خرداد سال جاری بر مبنای قیمت اسفند ماه ۱۴۰۰ محاسبه و به فروش می رسد.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان گفت: تمام تلاش شرکت بر این موضوع استوار است که علاوه بر تحصیل گواهی کیفیت از سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات مسکن کشور بتوانیم گواهی نامه های بین المللی را هم تحصیل کنیم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5598
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.