• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
نماینده مردم گرگان:

«خوداحتکاری» لوازم خانگی با مصالح ملی کشور در تضاد است

  • کد خبر : 5226
  • 07 اردیبهشت 1401 - 14:48
«خوداحتکاری» لوازم خانگی با مصالح ملی کشور در تضاد است
منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی در بخش های مختلف، گفت: «خوداحتکاری» لوازم خانگی با مصالح ملی کشور در تضاد است.

غلامرضا منتظری در گفتگو با نویاب اظهار کرد: برخی رفتار تولیدکنندگان در حوزه اقتصاد مصداق بارز «خود احتکاری» تلقی می شود که مانعی برای تحقق سیاست کلی «ایران قوی» است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش اقتصاد همیشه آسیب و خسران از ناحیه دشمن نیست، برخی رفتارها زمینه تقابل با مصالح ملی هستند که باید با چنین رویکردهایی برخورد شود.

وی ادامه داد: بخش های نظارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا سازمان بازرسی باید به طور جدی در نظارت بر امر تولید و توزیع کالاهای مورد نیاز جامعه حضور داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجربه نشان می دهد هنگامی که در بحث نظارت به طور جدی ورود کردیم، بسیاری از احتکارها از بین رفته و تعداد زیادی از انبارها گشوده و کالاهای موردنیاز جامعه تامین شده است.

منتظری گفت: در شرایط خاص اقتصادی کشور و در دوران تحریم، متولیان بخش نظارت هیچگاه نباید از انجام وظایف خود غفلت کنند زیرا نظارت‌ اهرمی ثمربخش برای حفظ مصالح و منافع مشتریان و مصرف کنندگان محسوب می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تولیدکنندگان بخش های مختلف کشور به ویژه در حوزه صنعت و لوازم خانگی باید کیفی سازی را به عنوان سرلوحه تفکر و اندیشه خود قرار دهند تا شهروند ایرانی مزیت‌های تولید داخل را درک کند؛ با این راهبرد، مقوله حمایت عملی از تولید و اشتغال پایدار محقق می شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5226
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.