• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

افزایش حقوق کارگران متناسب باشرایط تورم است

  • کد خبر : 4566
  • 16 فروردین 1401 - 10:37
افزایش حقوق کارگران متناسب باشرایط تورم است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: افزایش حقوق کارگران متناسب با شرایط تورم انجام شده و این افزایش حقوق نشان از توجه دولت به جامعه کارگری دارد.

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: در شورای عالی کار و با حضور نماینده دولت و نماینده کارفرمایان و کارگران در خصوص میزان افزایش حقوق کارگران تصمیم گیری شده است و همه مسائل در این خصوص کارشناسی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری حقوق کارگران ۵۷ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: این افزایش حقوق متناسب با تورم رشد خوبی نسبت به سال های گذشته داشته است.

خواجه مظفری با اشاره به اینکه در خصوص این میزان افزایش حقوق و تورم ناشی از آن انتقاداتی وجود داشته است، تصریح کرد: از آنجایی که در سال های گذشته این افزایش حقوق متناسب با تورم نبوده است، افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران نه تنها باعث تورم نخواهد شد بلکه سطح درآمدی این قشر برابر با دیگر افراد جامعه می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای اینکه افزایش حقوق از سوی کارفرمایان اعمال شود، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظارت های زیاد در این خصوص دارد و تثبیت و حفظ اشتغال از وظایف اصلی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه اگر این افزایش حقوق از سوی کارفرمایان اعمال نشود با آنها برخورد خواهد شد، افزود: کارشناسان و بازرسان به همه مجموعه های کارگری نظارت دارند تا حقی از کارگران ضایع نشود.

خواجه مظفری با اشاره به اینکه انتظار تعدیل نیروی های کارگری را به منظور افزایش حقوق انجام شده نداربم، گفت: شرایط کارگران و تورم به گونه ای رقم خورده است که افزایش حقوق در این بخش کاملا به حق و منصفانه است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4566
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.