• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛

واگذاری زمین و واحد مسکونی رایگان به خانواده ۴ قلوها در گلستان

  • کد خبر : 3915
  • 13 اسفند 1400 - 23:54
واگذاری زمین و واحد مسکونی رایگان به خانواده ۴ قلوها در گلستان
با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زمین رایگان و یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهرستان‌های کلاله و علی‌آبادکتول واگذار شد.

به گزارش خبرنگار نویاب، پیش از ظهر جمعه، با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زمین رایگان و یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوها در شهرستان‌های کلاله و علی‌آبادکتول واگذار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در این خصوص گفت: امروز با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یک قطعه زمین ۳۰۰ متری به صورت رایگان به خانواده ۴ قلوهای کلاله‌ای واگذار شده است.

سیدمحمد حسینی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده، امروز قطعه زمینی ۳۰۰ متری به خانواده‌ای که دارای فرزند چهارقلو بوده در روستای ملاشیخ غراوی شهرستان کلاله واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: واگذاری این زمین به صورت رایگان بوده است. همچنین بنیاد مسکن استان گلستان این آمادگی را دارد تا حمایت‌های لازم را برای ساخت و ساز واحد مسکونی شامل تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و خدمات فنی رایگان به این خانواده ارائه دهد.

وی افزود: همچنین امروز در روستای رحمت آباد شهرستان علی آبادکتول هم یک واحد مسکونی ۷۵ متری به خانواده دارای فرزند چهارقلو اهدا خواهد شد. این واحد مسکونی دارای ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بوده است و به قیمت تمام شده تحویل این خانواده خواهد شد.

مهندس حسینی توضیح داد: این اقدام در راستای اجرای مواد ۳ و ۴ قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده مصوب مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3915
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.