• امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
1
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان:

افزایش پهنای باند برای هوشمند سازی ساختمان| توسعه کسب و کارهایی اینترنتی در روستا ضروری است

  • کد خبر : 38930
  • 07 تیر 1403 - 11:53
افزایش پهنای باند برای هوشمند سازی ساختمان| توسعه کسب و کارهایی اینترنتی در روستا ضروری است
اخوت، مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان گفت: هوشمند سازی ساختمان ها و همچنین استفاده از اشیاء اینترنتی این ضرورت را به وجود می آورد که مخابرات افزایش پهنای باند داشته باشد.

به گزارش نویاب، محمدرضا اخوت اظهار کرد: مخابرات و خدمات این شرکت یکی از زیرساخت های مهم صنعت ساختمان محسوب می شود.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان افزود: در حال حاضر زیرساخت فیبرنوری مخابرات یکی از مهمترین و کاربردی ترین زیرساخت های مخابراتی است که در اختیار مشترکان و تولیدکنندگان صنعت ساختمان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه اتصالات فیبر نوری در مقایسه با سایر زیرساخت ها کمتر است در نتیجه برای استفاده از این زیرساخت مخابراتی فضای رقابتی ایجاد شده است.

اخوت یادآور شد: سال گذشته مخابرات منطقه گلستان با توسعه زیرساخت فیبر نوری در سراسر استان تحول و انقلاب مهمی را رقم زد و وجود این زیرساخت در گلستان می تواند صنعت ساختمان استان را به سوی هوشمندسازی سوق دهد.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان ادامه داد: همچنین مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ در سطح استان به توسعه زیرساخت ها برای افزایش توانمندی کسب و کارهای استان می تواند کمک می کند.

ارتقا هوشمند سازی کسب و کار های اینترنت روستایی

وی با اشاره به فعالیت این شرکت در بحث اقتصاد دیجیتال گفت: در این زمینه در راستای کمیته های کشوری کمیته ای در منطقه گلستان تشکیل داده ایم تا توانمندی های استان به مخابرات ایران معرفی شود و در این زمینه با شرکت های که بتوانند با ما به صورت مشترک فعالیت کنند همکاری و از آنها حمایت می کنیم‌.

اخوت گفت: برای تحقق این مساله با پارک علمی و فناوری استان، بنیاد نخبگان و اداره کل صنایع و معادن نشست هایی داشته تا بتوانیم مشارکت بیشتری با شرکت های فعال در این حوزه داشته باشیم.

وی در ادامه به هوشمند سازی اشاره کرد و گفت: هوشمند سازی یکی از رویکردهایی است که در استان به آن پرداخته می شود و علاوه بر آن به دنبال ارتقا هوشمند سازی کسب و کار های اینترنت روستایی نیز هستیم.

اخوت تاکید کرد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد ساکنین استان روستا نشین هستند، وظیفه داریم در بحث توسعه کسب و کارهای روستایی کمک ‌کنیم.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد: در راستای اجرای طرح هوشمند سازی، امروزه فیبر نوری در ساختمان و منازل استفاده می شود و گسترش این مساله نیازمند ارتباط با اینترنت سرعت بالا است و همه این موارد سبب شده تا ما به سمت گسترش پهنای باند حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواری با ارتقا پهنای باند بتوانیم نیازمندی های افراد در منازل را برآورده کنیم تا به جای استفاده از سیم مسی در داخل ساختمان فیبر نوری استفاده شود و به سمت ساختمان های هوشمند حرکت کنیم‌.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=38930
  • منبع : بازار
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.