• امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
0
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد:

رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره در سیمیدکو به ثبت رسید

  • کد خبر : 38917
  • 07 تیر 1403 - 11:16
رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره در سیمیدکو به ثبت رسید
لندی، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از ثبت رکورد تولید روزانه کنسانتره به میزان 11 هزار و 100 تن در این شرکت خبر داد.
به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، محمود لندی اظهار کرد: تلاشگران سیمیدکو با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم، موفق به ثبت رکورد تولید روزانه کنسانتره به میزان ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن با رعایت تمامی شاخص‌های کیفی شدند.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند، از کارکنان تلاشگر خطوط تولید سیمیدکو تقدیر کرد و افزود: با همت و هم‌دلی تمامی کارکنان تلاشگر این مجموعه و با برنامه‌های مدون و پیوسته و علی‌رغم وجود محدودیت‌های تامین انرژی، امیدواریم امسال نیز به ظرفیت کامل تولید برسیم.

گفتنی است رکورد قبلی تولید روزانه کارخانه کنسانتره‌سازی سیمیدکو مربوط به روز ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰ هزار و ۸۸۶ تن بوده است.

بر اساس این گزارش، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، این رکورد به عنوان یک دستاورد ارزشمند برای پیشبرد اهداف اقتصادی و تولیدی و همچنین بهره‌وری حداکثری با حمایت و مشارکت مردم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با ظرفیت تولید جداگانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن کنسانتره و گندله، یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد خوزستان است که نقش مهمی در تامین مواد اولیه این مجموعه عظیم فولادی کشور بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=38917
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.