• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
وزیر ورزش و جوانان:

۲۵ درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گلستان تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 3889
  • 13 اسفند 1400 - 16:29
۲۵ درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گلستان تکمیل می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: با افزایش دو برابری اعتبارات تخصیص یافته نسبت به سال گذشته، حدود ۲۵ درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان گلستان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار نویاب، حمید سجادی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است و این برنامه در تمام استان‌ها یکی از اولویت‌های ماست.

وی افزود: ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان گلستان وجود دارد که در حال پیگیری است و برخی پروژه‌های ملی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می‌شود و پروژه‌های استانی هم توسط اداره کل ورزش و جوانان گلستان پیگیری خواهد شد.

سجادی خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در گلستان نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته و حدود ۲۵ درصد این پروژه‌ها با این اعتبارات تکمیل خواهد شد تا سرانه فضای ورزشی استان هم افزایش یابد.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در تسریع اتمام پروژه‌هایی مانند زمین چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی تلاش خواهد کرد و این می‌تواند بهترین هدیه برای مردم ورزش‌دوست گلستان باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: گلستان حدود ۱۵۰ ملی پوش در رشته‌های مختلف دارد و جزو استان‌های پیشرو در ورزش کشور است و در بخش مربی و کارشناس و همچنین استعدادهای ورزشی ظرفیت فوق العاده‌ای دارد.

سجادی افزود: گلستان دارای مزیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا در مسیر عبوری به مشهد مقدس قرار دارد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3889
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.