• امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1

سمینار جایگاه واحد مالی در صنعت ساختمان و اثرات آن در مالیات و بیمه

  • کد خبر : 37266
  • 05 خرداد 1403 - 13:34
سمینار جایگاه واحد مالی در صنعت ساختمان و اثرات آن در مالیات و بیمه
سمینار جایگاه واحد مالی در صنعت ساختمان و اثرات آن در مالیات و بیمه ویژه سازندگان مسکن، انبوه سازان و جامعه مهندسان ساختمان استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش آژانس ارتباطات تجاری نویاب، با توجه به سیاست های جدید سازمان امور مالیاتی و تصویب قوانین مالیاتی برای کسب و کارهای مختلف از جمله سازندگان و فروشندگان مسکن، کمیسیون آموزش انجمن انبوه سازان استان گلستان با تصویب و همراهی هیات مدیره انجمن، سیمنار «جایگاه واحد مالی در صنعت ساختمان و اثرات آن در مالیات و بیمه» را طراحی و برنامه ریزی کرده است.

این سمینار به سفارش انجمن انبوه سازان استان گلستان و با مدیریت آژانس ارتباطات تجاری نویاب و با مشارکت شرکت های راهبر راهکار هم پیمان گلستان، نماینده شرکت همکاران سیستم، گروه تخصصی مالی شرکت آروین حساب رایان محاسب و آموزش فنی و حرفه ای خرد برتر برگزار می شود.

مدرسان این سمینار تخصصی دکتر منصور گرکز، نماینده وزیر در هیأت ۲۵۱ مکرر مالیاتی، مدرس مالیاتی و آقای توحیدی فر مدرس بیمه تأمین اجتماعی، از اساتید مطرح و مجرب استان گلستان هستند.
در پایان این رویداد، پنل پرسش و پاسخ ویژه اعضای انجمن انبوه سازان تدارک دیده شده تا فعالان ساختمانی سوالات خود را درباره محتوای این دوره مطرح کنند.

با توجه به مشارکت موسسه آموزش فنی و حرفه ای، در پایان این دوره، گواهی رسمی فنی و حرفه ای صادر خواهد شد. این سمینار چهارشنبه دوم خرداد از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در سالن دانشکده مائده برگزار می شود.

برای ثبت نام در این رویداد با شماره ۰۹۰۲۴۷۹۴۴۵۹ تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=37266
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.