• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
رییس پارک فناوری پردیس:

اینوتکس ۲۰۲۲ در اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 3690
  • 04 اسفند 1400 - 23:25
اینوتکس ۲۰۲۲ در اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود
دبیر نمایشگاه در نشست خبری اینوتکس 2022 گفت: نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در اردیبهشت 1401 در محل پارک فناوری پردیس برگزار می شود

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در این نشست گفت: نمایشگاه‌هاى بین‌المللى با گرایشات علمی و فناوری پل ارتباطى بین بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققان کشورهاى گوناگون است که تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمى شود، بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى – تکنولوژیکی نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرد.

او افزود: در همین راستا به همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۶ نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX با حضور شرکت‌های خارجی و داخلی با رویکرد تبادل فناوری و با هدف توسعه روابط در حوزه فناوری‌های پیشرفته و تعریف همکاری‌های بین‌المللی جهت دستیابی مجموعه‌های ایرانی به آخرین فناوری‌های روز دنیا و بومی‌سازی آنان برگزار شده است. این نمایشگاه تلاش می کند تا حضور کلیه اجزای اکوسیستم نوآوی و فناوری کشور کنار یکدیگر جمع کند.

صفاری نیا تصریح کرد: ارتباط رو در رو با چندین هزار نفر بازدیدکننده، کارآفرین و مسئولین دولتی، قرارگیری در مرکز توجهات رسانه‌ها، سرمایه‌گذاران، تصمیم گیران و رهبران فناوری و نوآوری منطقه، اطلاع از آخرین تحولات فناورانه و تغییرات نوآوری در منطقه، آموزش آخرین استراتژی‌های کارآفرینی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران ملی و بین المللی و کشف فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه گذار از مزایای حضور در این نمایشگاه است.

رییس پارک فناوری پردیس گفت: توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها و نیز معرفی فرصت های نوین سرمایه گذاری و شبکه سازی و تولید محتوای ناب آموزشی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه اینوتکس می باشد.

او تاکید کرد: ما در حال شکل‌ دهی به بزرگترین گردهمایی شرکت‌هاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا هستیم. توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله برنامه های ما برای برگزارى این رویداد است.

صفاری نیا ایجاد بزرگترین ناحیه نوآوری در منطقه را از اهداف بزرگ پارک فناوری پردیس دانست و گفت: زیست بومی که در پارک فناوری پردیس در حال رشد و بلوغ است، نیاز به بازیگران و اجزای مختلف دارد که یکی از آنها رویدادهای نوآوری است. در کنار اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری پارک محسوب می شود، رویدادهای دیگری چون پردیس سامیت، جشنواره صدف، رویداد توانمندسازی کارآفرینان جوان (تیکاف)، آیین تجلیل از پیشکسوتان فناوری و … نیز بصورت سالیانه در پارک برگزار می شود.

رییس پارک فناوری پردیس افزود: اینوتکس یک مگارویداد است و در کنار برنامه هایی که سال‌های قبل در اینوتکس داشتیم امسال چند بخش جدید در اینوتکس خواهیم داشت. استیج حکمرانی، نشست انجمن پارک های فناوری و نواحی نوآوری منطقه، رقابت علمی بین المللی کنز، برگزاری میزهای خدمت، اینوتکس گیم و معرفی طرح های کلان از جمله این بخش های جدید است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3690
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.