• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای ارتقاء سطح ایمنی راه‌های گلستان جذب شد

  • کد خبر : 36651
  • 20 اردیبهشت 1403 - 11:40
بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای ارتقاء سطح ایمنی راه‌های گلستان جذب شد
مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در سال گذشته و با عنایت دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ارتقاء سطح ایمنی و کیفی راه‌های گلستان، حمل‌ونقل مسافر، جابجایی کالا و پایانه مرزی اینچه‌برون جذب و تخصیص پیدا کرد.
به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، عادل مصدقی اظهارکرد: در سال گذشته در حوزه ارتقاء سطح کیفی و ایمنی راه‌های گلستان اتفاقات خوبی رقم خورد و عملکرد خوب راهداری استان گلستان باعث شد تا با ارتقاء ۱۵ رتبه در حوزه فعالیت‌های اختصاصی، بتوانیم در ارزیابی ۱۲ ماها سازمانی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، رتبه چهارم را در بین استان‌ها در کشور کسب کند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان افزود: سال گذشته ۲۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی و ۱۵۴ کیلومتر از راه‌های حفاظتی استان گلستان روکش آسفالت شد.مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان‌کرد: همچنین ۱۰۱ کیلومتر راه‌های روستایی احداث و ۱۷۲ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان نیز روکش آسفالت شد.
وی ادامه داد: در سال گذشته، ۶ میلیون و ۷۱۵ هزارو ۵۷۷ تن کالا و سه میلیون و ۱۷۵ هزارو ۲۶۹ نفر مسافر در استان گلستان در حوزه راهداری جابجا شده‌است.مصدقی گفت: در راستای سطح ارتقاء ایمنی و کیفی راه‌های استان گلستان، حملو نقل مسافر، جابجایی کالا و پایانه مرزی، مبلغ ۲ هزار میلیارد و هفت میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی جذب و تخصیص پیدا کرده‌است.
مصدقی بیان‌کرد: در حوزه فعالیت‌های مشارکتی نیز، در سال گذشته، مبلغ ۶۰ میلیارد تومان با مشارکت خیرین، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها و مردم برای رفع مشکلات نقطه‌ای راه‌های فرعی و روستایی، بهسازی و روکش آسفالت، تعمیر و احداث پل‌های ورودی روستاها که براثر سیل و حوادث طبیعی خسارت دیدند و روشنای‌های مسیر راه‌های روستایی هزینه شده‌است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان ابرازکرد: در ارزیابی ۱۲ ماه سازمانی در نشست منطقه‌ای در مشهدمقدس، در یک رقابت سخت بین ۳۶ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان توانست رتبه چهارم کشوری را از آن خود کند.
لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=36651
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.