• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
مدیرکل صمت گلستان مطرح کرد

نمایشگاه خدمات کسب و کار فرصتی برای معرفی توانمندی های گلستان

  • کد خبر : 36613
  • 19 اردیبهشت 1403 - 20:45
نمایشگاه خدمات کسب و کار فرصتی برای معرفی توانمندی های گلستان
مدیرکل صمت گلستان گفت: در نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان فرصتی بزرگ برای معرفی توانمندی‌ها و شناسایی ارائه دهندگان خدمات فراهم می‌شود.

به گزارش نویاب، درویشعلی حسن زاده، در نخستین نشست خبری خود در سال ۱۴۰۳ از برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان خبر داد و اظهار کرد: هدف اصلی این نمایشگاه معرفی خدمات شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات نوین کسب و کار به صنایع و فعالان اقتصادی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این نمایشگاه‌ که از ۷ تا ۹ خرداد ماه برگزار می‌شود، فرصتی عالی فراهم می‌کند تا کسب و کارهای مختلف با خدمات نوین خود گردهم ‌آیند و با آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصر به‌ فرد خود، به جامعه مخاطب معرفی شوند.

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها سعی مان بر این است که بستری برای نمایش خدمات و فن‌آوری نوین شرکت‌ها فراهم شود تا از ظرفیت آن‌ها برای رفع نیازها و برخی موانع صنعت و تولید و تجارت استفاده شود.

مدیرکل صمت گلستان همچنین از احیای ۹۰ واحد صنعتی راکد در استان طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۹۰ واحد راکد به چرخه تولید برگشتند که تعداد ۳۵ واحد غیرفعال مربوط به سال گذشته بوده است.

وی حجم سرمایه‌گذاری این واحدها را افزون بر ۱۰ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود با احیای آن‌ها، ۵۰۲ نفر صاحب شغل شده‌اند.

درویشعلی حسن‌زاده با اشاره به این‌که طی سال گذشته ۱۴۶ پروانه واحد صنعتی در استان صادر شده است، افزود: این مقدار نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۷ درصد رشد داشته است و علاوه بر این‌که منجر به سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال شده است، موجبات اشتغالزایی سه هزار و ۳۵۵ نفر در استان را نیز فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=36613
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.